Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@14:02:56 GMT

فروش آنلاین بیمه شخص واحد بیمه دی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۹۵۷

خبرگزاری آریا - بیمه دی با طراحی سامانه فروش آنلاین بیمه شخص واحد، نخستین سامانه صدور آنلاین و آنی بیمه‌نامه درمان در کشور را راه اندازی کرد. این سامانه برای استفاده همه ایرانیان در دسترس قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این شرکت برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور سامانه صدور آنلاین و آنی بیمه‌نامه درمان را با قابلیت‌های استفاده عمومی، ارزیابی ریسک خودکار، خرید در کمتر از 5 دقیقه، استفاده آنی از بیمه‌نامه، خرید آنلاین کانال‌های فروش، تعیین سطح قیمت پوشش‌ها و فرانشیز توسط کاربر و تکمیل آنلاین پرسش‌نامه به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سامانه فروش آنلاین بیمه شخص واحد، احراز هویت افراد هم به صورت آنلاین و خودکار انجام می‌شود و نیازی به حضور افراد در نمایندگی یا شعب بیمه دی نیست. پرسشنامه سلامت هم در این سامانه به صورت اینترنتی تکمیل می‌شود. همچنین برای اولین بار نمایندگان و شعب بیمه دی به همراه کارگزاری‌های بیمه می‌توانند برای مشتریان خود به صورت مستقیم و با استفاده از کد معرف در سامانه فروش آنلاین بیمه‌نامه صادر کنند.
پیش از این در روند فروش آنلاین بیمه‌نامه‌های درمان در کشور، پس از طی مراحل فروش آنلاین، درخواست صدور بیمه‌نامه صادر می‌شد و پس از آن با طی مراحل توسط شرکت بیمه‌گر و فرد بیمه‌گذار، بیمه نامه به صورت حضوری یا آفلاین انجام می‌شد که با ارائه سامانه فروش آنلاین بیمه شخص واحد توسط شرکت بیمه دی، زمینه صدورآنی و آنلاین بیمه‌نامه‌های درمان در کشور فراهم شد و گامی موثر در تحقق ارائه کامل خدمات بیمه دیجیتال است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه فروش آنلاین بیمه بیمه نامه بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

خاندوزی در این نامه به بذرپاش نوشته است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901032

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور