Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران‌ خودرو با افت ۴.۶درصدی، بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت و روز بعدی معاملاتی خود را با  قیمت ۱,۸۵۵ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز خودرو معاملات خود را در رنج منفی آغاز کرد و در ادامه به صف فروش نشست. حجم این صف که یکبار عرضه، و دوباره تشکیل شد، در دقایقی به ارتفاع ۷۰میلیون برگه سهم رسید. در نهایت خودرو با افت ۴.۳درصدی، قیمت آخرین معامله ۱,۸۶۱ریال را به ثبت رساند.

 ارزش معاملات امروز خودرو به بیش از ۷۲میلیارد تومان رسید و ۳۹۰میلیون برگه سهم این نماد جابجا شد که در سمت خرید، سهم حقیقی‌ها از این تعداد ۷۶درصد و سهم حقوقی‌ها ۲۳درصد بود. از طرف دیگر ۹۶درصد برگه سهم‌های خودرو را اشخاص حقیقی و تنها چهار درصد از آن‌ها را حقوقی‌ها به فروش رساندند. گفتنی است در معاملات امروز، هر فرد حقیقی به طور متوسط هفت میلیون تومان سهام خودرو خرید و ۱۹میلیون تومان سهام به فروش رساند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین خاندوزی تاریکخانه شرکت‌ های دولتی را روشن کرد؛ انتشار صورت‌ های مالی بانک ملی سنگین‌ ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز / صف خرید فجهان هم عرضه شد! ارزش سهام عدالت من (۲۸ شهریورماه) گزارش بورس ۲٩ شهریور ۱۴۰۰ نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات / شاخص کل با رشد ۷هزار واحدی همراه شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سهام خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، واحدیان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: به دلیل عقبه ذهنی که در ده سال گذشته درباره برج‌های دو قلو پیش آمده سرمایه گذاران برای خرید برج‌ها اطمینان خاطر ندارند.
وی افزود: تمام بدهی‌ها پرداخت شده و مجوز‌ها و کاربری‌ها انجام شده و برای خرید مشکلی نیست.
واحدیان گفت: تسهیلات خاصی برای فروش برج‌های دو قلو در نظر گرفته شده است تا سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!