Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:45:10 GMT

پویش نذر نفس در دزفول آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۵۰۱

پویش نذر نفس در دزفول آغاز شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا لیلی زاده روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه دزفول در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افزود: این پویش با توجه به همه گیری کرونا در شهرستان دزفول برای تهیه کپسول اکسیژن راه اندازی شده و تاکنون تعدادی کپسول خریداری شده است.
تدارک ۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس از سوی بسیج دزفول
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از برگزاری ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: امسال نیز به علت شیوع کرونا برنامه های تدارک دیده شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به فضاسازی محیطی و فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره مسابقات فرهنگی با موضوع نقاشی کودک ویژه کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دزفول است.

سرهنگ لیلی زاده گفت: سعی شده نسل جوان که میراث داران نسل‌های بعدی هستند با فضای دفاع مقدس آشنا شوند تا درک درستی از رشادت‌های رزمندگان داشته باشند.
وی برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی با همکاری شهرداری در پارک بعثت و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دزفول عنوان کرد و افزود: یکهزار بسته معیشتی با کمک خیران و نیروهای بسیج آماده شده و طی این هفته به دست نیازمندان اصلی می‌رسند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان در موزه دفاع مقدس اظهارداشت: برگزاری  میزخدمت در مناطق کم‌ برخوردار دزفول برای رصد و حل معضلات و مشکلات، تعمیر سه باب خانه محروم با کمک بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول و برگزاری یادمان شهدای روضة الزهرا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

وی افزود: بیش از ۳۰ سری جهیزیه برای زوجین نیازمند با کمک خیرین و بسیج سازندگی دزفول و حوزه مقاومت حمزه سیدالشهدا تهیه و طی این هفته توزیع خواهند شد.
سرهنگ لیلی زاده از توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و الکل در مناطق کم برخوردار، پخت غذا و توزیع بین نیازمندان توسط حوزه های مقاومت بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم مانند حمزه، سر سرباز، شهر جندی‌شاپور و دیگر مناطق محروم تا پایان مهرماه ادامه دارد و دارو و لوازم بهداشتی به این مناطق ارسال می شود.
وی با بیان اینکه ویزیت رایگان در درمانگاه امام صادق(ع) سوم مهرماه انجام خواهد شد، افزود: تاکنون سه مدرسه با کمک نیروهای بسیج رنگ آمیزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اهدای کیف و  نوشت افزار، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و شهدای مدافع حرم و شهدای رژه اهواز و نواختن زنگ ایثار و مقاومت به صورت مجازی و حضوری را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: رونمایی از کتاب، برگزاری نمایشگاه پوستر، عکس و المان در پایگاه‌های بسیج، برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور راویان دفاع مقدس و قدردانی از کادر درمان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در دزفول می باشند ضمن اینکه یک موکب در میدان یعقوب لیث با همکاری شهرداری دزفول به مدت هفت روز برپا می شود.

وی افزود: چهار سوله بسیج در اختیار مراکز بهداشت قرار داده شده که تاکنون ۲ سوله به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده و ۲ سوله دیگر در حال راه اندازی است.
تعمیر و ساخت ۵۵ منزل مسکونی توسط بسیج در مناطق محروم دزفول
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت:  امسال ۲ خانه عالم در خیبر و بند بال و یک زمین چمن در بخش شهیون و منطقه حسن آقا احداث شده است.
وی افزود: کمک به تعمیر سه مدرسه در پیام نور و مدرس و اعزام پنج تیم پزشکی به منطقه محروم سوسنگرد از دیگر اقدامات انجام شده بسیج سازندگی دزفول طی ۶ ماه اخیر بوده است. 
سرهنگ لیلی زاده به شرکت سه هزار و ۵۰۰  نیروی بسیجی در طرح شهید سلیمانی برای کمک به کار درمان اشاره کرد و گفت: در هر وعده ۵۰۰ بسته غذایی تحویل نیازمندان شده است. 
وی افزود: توزیع ۲۵۷ هزارو ۲۴۵ پرس غذای گرم بین نیازمندان،  پخت‌ ۳۷۱ هزارو ۹۰۷ قرص نان،  اهدای ۸۶ سری جهیزیه، ۶هزارو ۸۴۱ پوشاک و کفش،  ۹هزارو ۶۸۱ بسته گوشت گرم، ۶هزارو ۲۴۰ قطعه مرغ، ۵۰۰ کیسه آرد در مناطق محروم و ۱۵ دستگاه تبلت از اقدامات بسیج طی ۶ ماه گذشته است. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: طی این مدت، ۳۵هزارو۶۱۳ قطعه پرنده و ماکیان در مناطق محروم دزفول واکسینه شده و از تلف شدن آنها جلوگیری شد.

دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس مورد اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، ۲هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما قرار گرفت و ۲هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان سازمان بسیج مستضعفان دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج دزفول هفته دفاع مقدس مناطق محروم لیلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم