Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در شهریور ماه ، هر سه روز یک بار ضمن بازدید مجازی از برخی شعب این شرکت، عملکرد آن ها را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در آخرین ماه فصل تابستان، دست کم عملکرد ۱۱ شعبه شرکت با حضور مدیرعامل تعدادی از معاونین و مدیران ارشد شرکت بررسی شده است.

دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ضمن تقدیر و تشکر از همه استانها تاکید کرد : سه استان گرگان ، اردبیل و بندرعباس در جریان این بازدید و ارزیابی ها در تعدادی از شاخص ها مطلوب بوده اند ولی لازم است که این سه استان و بقیه شعب در تحقق بودجه مصوب تلاش مضاعف داشته باشند و در شش ماهه دوم سال به تمام اهداف از پیش تعیین شده شرکت برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیرو بازدید مجازی از شعب ، صورت جلسات مذکور به شعب ابلاغ و ارائه برنامه عملیاتی برای هر یک از مصوبات آن در دستورکار آتی مدیران شعب قرارگرفته است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در رم مشروط شد

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد