Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به تشریح برنامه‌های این مرکز در راستای جذب شرکت‌ها و هسته‌های فناور پرداخت.

 سهیل سالاری مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفتگو با دانشجو به تشریح برنامه های این مرکز در راستای جذب شرکت ها و هسته های فناور پرداخت و گفت: تمرکز بر توانایی های اعضاء هیات علمی و ارایه مشاوره و بازاریابی جهت ثبت هسته و شرکت و همچنین تعامل با ادارات، سازمان ها و صنایع جهت شناسایی و ارزیابی مشکل و سپس ایجاد هسته و واحد فناور با همکاری گروه های علمی دانشگاه از طریق برگزاری جلسه با اعضاء هیات علمی و اطلاع رسانی به دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برگزاری استارت آپ ویکند جهت ایجاد جذابیت برای افراد جهت تکمیل ایده و تشکیل هسته را در راستای حمایت از ایده های نواورانه و فناورانه تفسیر کرد و گفت: تلاش برای در اختیار قرار دادن امکانات و سخت افزارهای لازم و همچنین ایجاد پایگاه داده ای از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد واحد زاهدان جهت سازمان دهی برای ایجاد هسته و واحدهای فناور بخشی ازاولویت‌های ما به حساب می آید.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از برنامه های این مرکز در راستای تبدیل شرکت‌های فناور به شرکت های دانش بنیان سخن گفت و تصریح کرد: مهمترین نکته جهت تبدیل هسته ها و واحد های فناور به شرکت‌های دانش بنیان حمایت های مالی و ارایه تسهیلات و امکانات برای واحدها و هسته‌ها می باشد.


وی با اشاره به فعالیت 23 هسته و واحد فناور و اشتغالزایی بیش از 50 نفر در این مرکز در این مرکز ادامه داد: انجام مشاوره ها جهت ثبت شرکت ، بازاریابی، فرایند های تولیدی و…. همچنین پیگیری جهت دریافت تسهیلات از منابع غیر دانشگاهی، برگزاری جلسات مشترک با ادارات، سازمانها و صنایع مختلف به همراه هسته و یا واحد جهت انجام حمایت‌های مادی و معنوی بخشی از این فرآیند را در بر می گیرد.

 

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: در صورت حمایت دانشگاه از هسته‌ها و واحدها در قالب ارائه امکانات و یا تسهیلات مالی، برخی از شرکت‌ها می توانند به درآمد زایی مناسبی برسند. با توجه به اینکه برخی از واحد ها و شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دارای نمونه اولیه (MVP) هستند، سهم درآمد نیز متغیر خواهد بود.

 

وی آماده سازی نمایشگاه و فن بازار برای هسته های مرتبط با صنایع دستی بومی و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و همچنین دعوت از کارخانه جات بزرگ استان (سیمان سیستان، سیمان خاش، مینو شرق ، تولید لوله …) و ادارات کل (شرکت شهرک های صنعتی ، نظام مهندسی کشاورزی، شهرداری و…. ) جهت دعوت برای استقرار واحد تحقیق و توسعه (R&D) در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را بخشی از اقدامات این مرکز قلمداد کرد.


سالاری افزود: پیگیری برای دریافت اعتبار سرمایه در گردش و مجوز های لازم جهت راه اندازی مجدد کارگاه تولید فیلتر، انعقاد تفاهم نامه جهت همکاری مشترک با شتاب دهنده آبان، همکاری با شرکت های مستقر در شهرک‌های صنعتی و همچنین تعامل با شهرداری زاهدان جهت انعقاد قرارداد برای انجام مبلمان شهری توسط یکی از هسته های مستقر در مرکز رشد دانشگاه ازاد اسلامی واحد زاهدان در راستای تحقق شعار دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر حل مسائل جامعه در دستور کار مرکز رشد واحد زاهدان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان دانشگاه آزاد مرکز رشد شرکت ها هسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد