Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@23:49:15 GMT

احتمال بازگشت میلیچ به استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۵۱۹

بازیکن کروات فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید در صورت اصلاح شرایط مدیریتی باشگاه استقلال، احتمال مذاکره با این باشگاه برای برطرف کردن مشکلات مطالبات و حتی بازگشت به جمع آبی‌پوشان وجود دارد. ناطقان: هرویه میلیچ بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با پایان فصل مسابقات لیگ برتر و با اعلام کادر مدیریت باشگاه مبنی بر حضور این بازیکن در لیست خروجی این تیم، جمع آبی‌پوشان را ترک کرد و به کرواسی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با وجود جرایمی که در خصوص عدم پرداخت مطالبات او قید شده بود، چیزی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد.

میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است. این بازیکن همچنین تصمیمی برای آینده خود نگرفته است تا به نظر برسد شرایط این بازیکن برای آینده خود همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این اتفاقات باعث شد تماسی با میلیچ، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال داشته باشیم.میلیچ اظهار داشت: باشگاه استقلال اگر بابت مطالباتم با من تماس بگیرد، می‌توانم بر سر مبالغی که از باشگاه طلب دارم با مدیران باشگاه مذاکره کنم.

همچنین گفته می‌شود میلیچ در صورت اصلاح شرایط مدیریتی باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه حاضر است  جریمه‌های خود را ببخشد و اصل طلب خود را از باشگاه استقلال دریافت کند. با توجه به صحبت‌های میلیچ و اعلام موضع این بازیکن به نظر می‌رسد او تمایل به بازگشت در جمع آبی‌پوشان را دارد البته این مساله زمانی محقق خواهد شد که میلیچ با مدیران استقلال مذاکره کند و در وهله بعد کادر فنی و فرهاد مجیدی نیز او را بخواهند. منبع: مشرق برچسب ها: بازگشت ، ستاره کروات ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازگشت ستاره کروات استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و جای ریکاردوساپینتو را گرفت، کمتر کسی فکر می‌کرد ابوالفضل جلالی اینطور در استقلال احیا شده و دوباره به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شود، اما چنین اتفاقی به وقوع پیوست و ابوالفضل که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد، از یک مهره فراموش شده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شد که توانست جناح چپ استقلال را راه بیندازد و دوباره به تیم ملی هم برسد.

جلالی حالا ۹ پاس گل در استقلال داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم طی هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود. از قرار معلوم وقتی نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت، به جلالی اعتقاد داشت و معتقد بود این بازیکن می‌تواند خودش را اثبات کند. نکونام تاکید داشت که ابوالفضل جلالی توانایی بازگشت به تیم ملی را دارد و باید چنین شرایطی را خودش برای خودش فراهم کند به همین خاطر از همان ابتدای فصل مرتب در تمرینات و به صورت خصوصی به او تاکید داشت که باید آنقدر خوب بازی کند که دوباره به تیم ملی برگردد و این اتفاق سرانجام در اواخر اسفند ماه پارسال به وقوع پیوست تا نام جلالی در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان