Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:03:14 GMT

پخش ویژه‌ برنامه های دفاع‌ مقدس از رادیو نمایش

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۵۷۸

پخش ویژه‌ برنامه های دفاع‌ مقدس از رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، از روز چهارشنبه سی و یکم شهریور ساعت ۹ صبح ویژه برنامه «پلاک» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود، این برنامه به نویسندگی سهیلا خدادادی، تهیه کنندگی محسن جواهری و گویندگی نگین خواجه نصیر به روایت ایثار و فداکاری جوانان این مرزوبوم می‌پردازد.

برنامه رادیویی «جعبه موسیقی» نیز به همین مناسبت روزهای چهارشنبه ۳۱ شهریور، شنبه سوم و یکشنبه چهارم مهر، موسیقی سه فیلم «جایی برای زندگی»، «به نام پدر» و «سفر به چزابه» را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و گویندگی شهین نجف زاده ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین نمایش رادیویی «کانال کمیل» در ۲ قسمت، روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم مهر ساعت ۳:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی بر اساس اثری با همین نام به نویسندگی سیدحسین فدایی‌حسین توسط ایوب آقاخانی تنظیم رادیویی و کارگردانی شده و داستان آن درباره مهندسی است که در یک کانال به نام کمیل به دنبال تفحص شهدا است. در این نمایش رادیویی نورالدین جوادیان، محمد رضاعلی، کرامت رودساز، محمد آقامحمدی و احمد هاشمی به ایفای نقش می‌پردازند و ژاله محمدعلی تهیه کنندگی، نرگس موسی پور افکتوری و محمدرضا محتشمی صدابرداری آن را بر عهده دارند.

ویژه برنامه «روایت یک حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس، به مدت یک هفته از روز چهارشنبه سی و یکم شهریور، ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. در این برنامه با مصاحبه‌هایی کوتاه با فرماندهان دفاع مقدس، روایت‌هایی از زبان این فرماندهان برای نسل جدید بازگو می‌شود.

لیلا علاقه مند نویسنده و گزارشگر و انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه رادیویی هستند.

کد خبر 5310294 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن جواهری دفاع مقدس نجف اشرف محمد آقامحمدی هفته دفاع مقدس ایوب آقاخانی رادیو نمایش فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران هفته دفاع مقدس سینمای مستند شبکه دو سیما موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن کارگردان تئاتر شبکه یک سیما سیما فیلم فیلم سینمایی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برنامه «چهل تیکه» با حضور زنده یاد مرحوم مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در شبکه رادیویی ورزش امشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۰ صبح و ۱۶ بعدازظهراست.

همچنین برنامه مستند «استودیو هشت» با معرفی ویژگی‌های شخصیتی پیشکسوتان نام آشنای رادیو از جمله مسعود اسکویی امشب ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

در این مستند علاوه بر گفتگو با این پیشکسوت مردمی با دوستان، همکاران و خانواده این مرحوم نیز صحبت شده و روایتی کوتاه و دیدنی از سال‌ها تلاش و فعالیت این استاد در عرصه رسانه رادیو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده