Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:03:12 GMT

اعلام ۹ محور برای مدیریت بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۸۱۳

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حکم شهردار تهران به عنوان جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونا معرفی شد. ناطقان: طی حکمی از سوی شهردار تهران، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان «جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران» منصوب شد.

"در حکم صادره از سوی دکتر علی رضا زاکانی شهردار تهران خطاب به دکتر علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید شده است که با توجه به شیوع کرونا و ایجاد خسارت‌های گسترده جانی، مالی، عملکردی و زیست محیطی برای شهروندان و با توجه به ضرورت حضور موثرتر شهرداری تهران در شکل دهی مدیریت همه جانبه، یکپارچه و هماهنگ بحران کرونا در سطح تهران، از حداکثر ظرفیت‌های انسانی، مالی و تجهیزاتی شهرداری تهران برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




همچنین در این حکم شهردار تهران ۹ محور را برای فعالیت این ستاد مشخص کرده است که بر اساس این حکم برای تحقق اهداف مورد نظر در همکاری و مشارکت تمامی ارکان شهرداری تهران تاکید شده است.


بر این اساس، ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشکیل می شود و دبیرخانه این ستاد موارد تاکید شده از سوی شهردار تهران را برای  هم افزایی غلبه بر همه گیری کرونا در شهر تهران پیگیری می کند.


بر اساس گزارش سایت شهر، تشکیل مستمر جلسات ستاد و برپایی دبیرخانه،  تدوین و ابلاغ و  نظارت بر حسن اجرای طرح ها و برنامه های مورد نیاز، شکل دهی نظام جامع مدیریت و واحد مدیریت اطلاعات، نظارت بر فعالیت ارکان مدیریت بحران کرونا در شهرداری، بهره گیری از ظرفیت داوطلبانه و مردمی به خصوص بسیج و خانه های دوام و ایمنی و توسعه خدمات مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون از جمله محورهای عمده فعالیت این ستاد بشمار می رود." منبع: ایسنا برچسب ها: مدیریت بحران ، کرونا ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدیریت بحران کرونا تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران 
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »