Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمد کعب عمیر در تشریح نشست بررسی وضعیت روند واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، گفت: این نشست با حضور نیکزاد، نایب رییس قوه مقننه، سازمان خصوصی سازی و سازمان ایدرو برگزار شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هفته جاری جلسه شورای اقتصادی سران قوا برگزار شد و بر اساس مصوبه این جلسه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه باید به وزارت امور اقتصاد و دارایی واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع تر وزارت امور اقتصاد و دارایی مدیریت این شرکت را بر عهده بگیرد و  به عنوان طرح هشتم به نیشکر خوزستان واگذار شود. بر این اساس از رییس مجلس شورای اسلامی می خواهم این موضوع را پیگیری کند تا سریع تر به نتیجه برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: انتظار میرفت وزراء امور اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت این موضوع را طی هفته گذشته در شورای اقتصادی سران طرح می کردند تا نهایتا مصوبه آن سریع تر محقق میشد لذا این مهم کوتاهی در مورد شرکت هفت تپه به عنوان یکی از چالش های کشور محسوب می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته قرار بود این نشست با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شود که این افراد در جلسه حضور نیافتند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: علی نیکزاد هفت تپه امور اقتصاد و دارایی هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان