Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن کروات فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید در صورت اصلاح شرایط مدیریتی باشگاه استقلال، احتمال مذاکره با این باشگاه برای برطرف کردن مشکلات مطالبات و حتی بازگشت به جمع آبی‌پوشان وجود دارد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ایسنا، هروویه میلیچ بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با پایان فصل مسابقات لیگ برتر و با اعلام کادر مدیریت باشگاه مبنی بر حضور این بازیکن در لیست خروجی این تیم، جمع آبی‌پوشان را ترک کرد و به کرواسی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با وجود جرایمی که در خصوص عدم پرداخت مطالبات او قید شده بود، چیزی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد.

هروویه میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است. این بازیکن همچنین تصمیمی برای آینده خود نگرفته است تا به نظر برسد شرایط این بازیکن برای آینده خود همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این اتفاقات باعث شد تماسی با میلیچ، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال انجام شود. میلیچ اظهار کرد:

باشگاه استقلال اگر بابت مطالباتم با من تماس بگیرد، می‌توانم بر سر مبالغی که از باشگاه طلب دارم با مدیران باشگاه مذاکره کنم.

همچنین گفته می‌شود میلیچ در صورت اصلاح شرایط مدیریتی باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه حاضر است جریمه‌های خود را ببخشد و اصل طلب خود را از باشگاه استقلال دریافت کند. با توجه به صحبت‌های میلیچ و اعلام موضع این بازیکن به نظر می‌رسد او تمایل به بازگشت در جمع آبی‌پوشان را دارد البته این مساله زمانی محقق خواهد شد که میلیچ با مدیران استقلال مذاکره کند و در وهله بعد کادر فنی و فرهاد مجیدی نیز او را بخواهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال هروویه میلیچ باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال هروویه میلیچ باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید