Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@11:57:53 GMT

مدرسه "کارآفرین" استان کرمانشاه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۱۹۹

خبرگزاری آریا - همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز فصل مدارس، مدرسه ابتدایی پسرانه" کارآفرین"در استان کرمانشاه با حضور مقامات استانی و اعضای هیات مدیره بانک ​کارآفرین افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این بانک در راستای عمل به تعهدات خود در قالب مسئولیت اجتماعی با انعقاد قرارداد با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه ساز در ساخت این مدرسه همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدرسه، در زمینی به مساحت 1400 متر مربع و با 683 متر زیربنا بصورت 6 کلاسه ساخته شده است که ظرفیت پذیرش 320 دانش آموز در مقطع ابتدایی را دارد. طبق اظهارات مسوولان استانی این مدرسه از ابتدای مهر ماه سال جاری پذیرای دانش آموزان مقطع ابتدایی استان کرمانشاه خواهد بود.
مراسم افتتاحیه مدرسه ابتدایی پسرانه " کارآفرین "صبح روز جاری با حضور آقایان مهدی سیف علیشاهی ، دکتر احمد بهاروندی از اعضای هیات مدیره بانک ، مهندس فضل اله رنجبر فرماندار استان کرمانشاه، مهندس منوچهر فخری معاون استاندار ، دکتر باقری فرد مدیر آموزش و پرورش استان، مهندس نظری رییس سازمان نوسازی مدارس استان کرمانشاه، یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان، افتخاری رییس مجمع خیرین استان، برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمد بهاروندی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور توسعه سرمایه انسانی بانک ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400-1401 گفت: یکی از اعتقادات من این است که باید نام پرورش پیش از آموزش قرار داده شود چرا که موضوع پرورش بسیار مهم و قابل توجه است . به گونه ای که در احادیث و روایات از ائمه معصومین تاکید زیادی به توجه بر موضوع پروش داشته اند.
وی ادامه داد: واقعیت این است که تئوری های اقتصادی درتعیین رفاه جامعه عاجز هستند چرا که فضای فکری و محیط فرهنگی -اجتماعی جوامع تعیین کننده میزان رفاه آن جامعه هستند که هیچ گاه در آمار کمی و اقتصادی جامعه دیده نمی شود.
دکتر بهاروندی یکی از مزیت های کشورمان را موضوع غنی آموزش و پرورش خواند و تاکید کرد: بسیار دوست داشتم روزی بتوانیم به جای آموزش و پرورش از نام پرورش و آموزش استفاده کنیم چرا که مزیت های پرورشی می تواند روند رسیدن به اهداف آموزشی را تسریع کند.



-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان کرمانشاه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی عناصر تعلیم و تربیت و همه معلمان و مربیان، شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم.

وی تصریح کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است؛ به طوری که یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت و ساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

اسماعیلی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

وی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش یافته و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 6098057

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای