Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که خانواده‌ها شرکای اصلی جریان تعلیم و تربیت هستند بر حضور مؤثر خانواده‌ها در جریان یادگیری دانش آموزان، تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده؛ در گفت وگوی زنده با «شبکه آموزش» و در برنامه «به وقت ایران» با اشاره به این که خانواده‌ها شرکای اصلی جریان «تعلیم و تربیت» هستند؛ بر حضور مؤثر خانواده‌ها در جریان یادگیری دانش آموزان تأکید و اظهار کرد: برای این که نظام تعلیم و تربیت اثر بخشی بهتری داشته باشد، لازم است؛ خانواده‌ها نقش مهمی را بر عهده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حکیم زاده گفت: در سال گذشته خانواده‌ها به صورت جدی پای کار آمدند و پا به پای معلمان عزیز تلاش کردند و انتظار ما این است که همچنان حضور مؤثر خود را حفظ کرده و به مدرسه اعتماد و اطمینان داشته و در امر نظارت با مدرسه همکاری کنند.

وی افزود: با توجه به دستور العملی که ابلاغ شد؛ شرایط برای بازگشایی مدارس مشخص شده است و این امر نیازمند نظارت جدی است و حضور خانواده‌ها در کنار کادر مدرسه و معلمان و همراهی و پشتیبانی آن ها، می‌تواند شرایط بهتری را برای دانش آموزان ایجاد نماید چراکه ما همه یک هدف داریم و آن برقراری آموزش بدون هیچ آسیبی به دانش آموزان است.

معاون وزیر ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان هم برنامه‌هایی برای نظارت بر شرایط مدرسه از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد و مشارکت و هم فکری خانواده‌ها با مدرسه می‌تواند در این شرایط سخت، اطمینان دانش آموزان را فراهم آورده است که با آرامش خاطر بیشتری سال تحصیلی را آغاز کنند.

حکیم زاده با اشاره به دستورالعمل بازگشایی مدارس گفت: در خصوص نحوه بازگشایی، تفویض اختیار به مدارس صورت گرفته است و برای اولین بار به شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان، «نقش محوری» داده شده که بتوانند تصمیماتی را اتخاذ کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معلم شبکه آموزش ایران خانواده تعلیم و تربیت دانش آموزان خانواده ها حکیم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان