Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:31:12 GMT

جشنواره عکس برج میلاد تا ۲ آبان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۴۷۲

جشنواره عکس برج میلاد تا ۲ آبان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مسعود زنده روح کرمانی مدیر هنری جشنواره عکس برج میلاد درباره تمدید این مسابقه گفت: به دلیل اینکه شهر تهران در وضعیت قرمز ناشی از شیوع کرونا بود و امکان سفر به این شهر وجود نداشت و با توجه به اینکه عکاسان زیادی ابراز تمایل کرده بودند که در این جشنواره شرکت کنند و درخواست تمدید جشنواره را داشتند، مهلت ارسال اثر و شرکت در جشنواره عکس برج میلاد را تا دوم آبان ماه تمدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با احترام به همه مواردی نظیر اربعین و ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و ممنوعیت سفر به تهران، تصمیم گرفتیم که فرصتی را تعیین کنیم تا هنرمندان عکاس فرصتی داشته باشند که به تولید اثر جدید بپردازند.

قرار بود جشنواره عکس برج میلاد روز ۲۱ مهرماه همزمان با تأسیس برج میلاد برگزار شود که طبق تغییرات جدید، گاه شمار جشنواره عکس برج میلاد به شرح زیر تغییر کرد:

پایان ارسال آثار در سایت تا ساعت ۸ صبح روز ۲ آبان ماه ۱۴۰۰

انتخاب آثار ۶ تا ۹ آبان ماه ۱۴۰۰

اعلام اسامی پذیرفته شدگان ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰

آیین افتتاحیه و اهدای جوایز ۲۰ آبان ماه (بر اساس مقررات ستاد مبارزه با کرونا، مکان و ساعت اعلام می‌شود.)

برگزاری نمایشگاه ۲۰ تا ۳۰ آبانماه ۱۴۰۰

آدرس سایت www.miladfestival.ir

خلق آثار ارزشمند از برج میلاد تهران، شناسایی استعدادهای درخشان عکاسی، ایجاد بستری برای تولید آثار هنری ویژه از اهداف این جشنواره است. موضوعات «گردشگری در برج میلاد تهران»، «برج میلاد از پنجره خانه‌ها»، «برج میلاد نماد کلان شهر تهران» و «برج میلاد نماد توان مهندسی کشور»، مدنظر این جشنواره برای داوری خواهد بود.

کد خبر 5310772

منبع: مهر

کلیدواژه: برج میلاد جشنواره عکس عکاسی فیلم کوتاه هفته دفاع مقدس حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران سینمای مستند شبکه دو سیما موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم سینمایی رادیو سلامت شبکه یک سیما سیما فیلم جشنواره عکس برج میلاد ماه ۱۴۰۰ آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند

فهرست آثار شصت و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی با حضور ۲ انیمیشن کوتاه ایرانی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، انیمیشن‌های «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی و «آبزی» به کارگردانی شیوا صادق اسدی به نمایندگی از ایران در بخش آثار کوتاه شصت و چهارمین جشنواره انیمیشن انسی در کشور فرانسه انتخاب شدند.

در بخش مسابقه انیمیشن‌های بلند جشنواره انسی ۲۰۲۴ نیز آثاری چون «در جنگل عجایب»، «جریان»، «روح کت آنزو»، «رنگ‌های درون»، «با ارزش‌ترین محموله»، «خاطرات یک خرچنگ»، «وحشی‌ها»، «قایقی در باغ»، «خیالی»، «طوفان» و «منظره» پذیرفته شده‌اند.

سال گذشته انیمیشن کوتاه «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم در شصت و سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اول شد. 

جشنواره انیمیشن انسی سال ۲۰۲۴ از تاریخ ۹ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ تا ۲۶ خرداد) در فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد