Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری « سی ان ای » سنگاپور، نمایندگان پارلمان فیلیپین روز گذشته ۱۲ درصد مالیات بر ارزش افزوده را در تراکنش های دیجیتالی فیلیپین تصویب کردند. بدین ترتیب برای دسترسی به خدمات دیجیتالی سرویس های خارج از کشور مالیات بر ارزش افزوده از طریق تراکنش ها در استفاده از آن پلتفرم ها درنظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ماه اوت ۲۰۲۰ کمیته مجلس عوام فیلیپین پرداخت مالیات برای شرکت هایی که خدمات آنلاین ارائه می دادند و یا فروشگاه های اینترنتی را تصویب کرده بود. حالا همین قانون در پارلمان کشور تصویب شده است. 

این مبلغ مالیات که به ۲۹ میلیارد پزو معادل ۵۷۹ میلیون دلار می رسد، قرار است به دولت در اقدامات مبارزه برای مهار ویروس کرونا کمک کند. 

فیلیپین بازار رو به رشدی برای شرکت های تکنولوژی اینترنتی بزرگ است و « فیلیپینوس » در میان شبکه های اجتماعی جهان بالاترین کاربران را دارد. 

شرکت های گوگل الفابت، فیسبوک، نتفلیکس، اسپاتیفای و علی بابا هنوز واکنشی در این خصوص نشان نداده و اظهار نظری نکرده اند. 

ممکن است کشورهای دیگر آسیای جنوب شرقی نیز در برابر این شرکت ها همین روند را در پیش بگیرند. سال گذشته اندونزی  پرداخت ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای استفاده از خدمات شرکت های تکنولوژی خارجی تصویب کرد .

برچسب‌ها فیلیپین فیس بوک گوگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلیپین فیس بوک گوگل فیلیپین فیس بوک گوگل ارزش افزوده شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی

تین نیوز

شرکت آلستوم با استفاده از حمل و نقل ریلی خودکار در فرودگاه جده، به دنبال ارتقا خدمات رسانی به مسافران این فرودگاه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایت ژلیزنی داروگامیرا، مقامات سعودی پیشبینی می کنند که تا سال ۲۰۳۰ ترافیک مسافری به فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده عربستان ، به ۱۱۴ میلیون مسافر برسد و به همین منظور به دنبال اقداماتی برای پاسخ به این رشد مورد انتظار هستند.

بر این اساس عربستان سعودی قراردادی را با شرکت آلستوم امضا کرد که بر اساس آن سیستم حمل و نقل خودکار مسافر در این فرودگاه نوسازی شده و این امر افزایش ۹۰ درصدی ظرفیت حمل مسافر در این فرودگاه را به دنبال دارد.

در این راستا شرکت آلستوم مسئولیت طراحی، آزمایش و راه اندازی سیستم حمل و نقل ارتقا یافته Innovia 300 (APM) را بر عهده خواهد گرفت که این سیستم ۴ واگنه به به ترمینال ۱ فرودگاه ملک عبدالعزیز جده خدمت می کند.

در این زمینه قرار است علاوه بر ده واگنی که در حال حاضر مشغول به کار هستند، چهار واگن مدرن Innovia APM نیز اضافه شود.
این قرارداد همچنین شامل ارتقا سیستم های سیگنالینگ و ارتباطات، نصب درهای پلت فرم، ارتقا سیستم امنیت سایبری و افتتاح یک مرکز جدید کنترل ترافیک است.

همچنین ناوگان عملیاتی قطارهای بدون سرنشین به جدیدترین سیستم های فیلمبرداری مجهز خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد