Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:34:05 GMT

۵۰ درصد مردم کرمان دوز اول واکسن را دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۴۲۰

۵۰ درصد مردم کرمان دوز اول واکسن را دریافت کردند

حسین صادفی زاده در گفتگو با مهر اظهارداشت: روند واکسیناسیون در کرمان مطلوب است و محدودیت سنی برای افراد بالای ۱۸ سال در استان برداشته شده است.

وی از مردم خواست پس از ثبت نام در زمان مشخص شده به مراکز مشخص شده مراجعه و واکسن را دریافت کنند.

وی گفت: نوع واکسن نباید مورد نظر باشد و واکسن در دسترس را تزریق کنند تا شاهد کنترل بیماری در استان باشیم زیرا شرایط کنونی در استان کاملاً شکنننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صافی زاده افزود: اکثرافرادی که دچار مرگ ناشی از کرونا و یا بستری می‌شوند واکسن دریافت نکرده‌اند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر ۲۶ درصد از مردم استان نیز دو دوز واکسن را تزریق کردند هم اکنن مشکلی برای تأمین واکسن نداریم.

مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز شهید لنگری زاده در چهارراه نیکزاد، مرکز فرودگاه در بلوار حجاج، مرکز سام نژاد در خیابان شهید رجایی، مرکز فنی حرفه‌ای در بلوار شهید صدوقی و مرکز شماره شش واقع در خیابان حکیم به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

کد خبر 5310891

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب

به گزارش قدس خراسان، علی شاهی، امروز در جمع نمازگزاران شهر "سلطان آباد"، مرکز این شهرستان اظهار کرد: رشد استاندارد جهانی برای جمعیت ۲. ۵ درصد است که در شهرستان خوشاب به حدود ۲ درصد رسیده است و این برای شهرستانی با محوریت کشاورزی، که به نیروی جوان و فعال نیاز دارد، یک زنگ خطر جدی است.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت مردم و مشارکت خیران در حوزه سلامت، گفت: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال اخیر بر آن تأکید فراوانی داشته‌اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان خوشاب با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله حوزه بهداشت و درمان خوشاب و نیاز این شهرستان به مساعدت و همدلی مردم در بخش‌های مختلف، افزود: تشکیل مجمع خیران در این شهرستان، گام بلند و مؤثری برای مشارکت نیکوکاران در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی به طول انجامیده است.
وی با اشاره به مشکلات نبود بیمارستان در این شهرستان گفت: در این خصوص قصور و کم‌کاری متوجه مسوولان شبکه بهداشت و دیگر مسوولان شهرستان نیست و هم اینک منتظر صدور مجوز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای دریافت موافقت اصولی در تهران هستیم.
شاهی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به ۴۲ هزار نفر توسط خانه‌های بهداشت خوشاب، گفت: آمار دریافت‌کنندگان خدمات نشان می‌دهد که این رقم ۲۰ درصد بیش از جمعیت ۳۵ هزار نفری دارنده پرونده خدمات سلامت در این شهرستان است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان ابتلا به بیماری سالک در شهرستان خوشاب به صفر رسیده و آمار تب مالت نیز که در سال‌های پیش تا ۱۳۶ نفر ثبت شده بود به ۳۵ نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور