Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:32:37 GMT

خرید رپورتاژ آگهی و نکات مربوط به آن

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۷۳۹

خرید رپورتاژ آگهی و نکات مربوط به آن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تسمینو مجری انتشار رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی است که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ آگهی و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود.تسمینو با داشتن پنل کاربری قوی و همچنین ارتباط با بیش از ۸۰۰ رسانه فارسی می تواند پل ارتباطی شما بین رسانه ها برای درج رپورتاژ آگهی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید رپورتاژ آگهی در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

روابط عمومی در دنیای امروز اهمیت بسیاری دارد، به خصوص روابط عمومی دیجیتال ـ رپورتاژ آگهی که از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های روابط عمومی است، اما این تنها کاربردش نیست و در مسائل دیگری مانند معرفی یک محصول یا خدمات نیز کاربرد دارد. حتماً تا به حال شنیده‌اید که برخی کسب و کارها در رسانه‌های گسترده، رپورتاژ منتشر کرده‌اند. به جز اهداف تبلیغاتی، رپورتاژ اگهی در گرفتن بک لینک نیز نقش مهمی دارد.

آشنایی بیشتر با رپورتاژ آگهی

به طور خلاصه می ‌توان گفت که رپورتاژ آگهی درواقع یک نوع تبلیغات متنی است که در قالب گزارش یا خبر منتشر می‌شود. اما به طور دقیق‌ تر، رپورتاژ آگهی اطلاعیه‌ای است که با هدف اطلاع رسانی در حوزه‌ی کسب و کار، از سوی روابط عمومی در رسانه‌های مختلف و هدفمند منتشر می‌شود.

خرید رپورتاژ و مزایای رپورتاژ آگهی

از دلایلی که باعث افزایش اهمیت رپورتاژ می‌شود، گستردگی و فراگیری این روش است. به این ترتیب که در آن می‌توان تبلیغات را در رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کرد. اما خرید رپورتاژ و به کارگیری آن مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم.

بیشتر دیده شدن

می‌توان بسترهای مختلفی مانند سایت‌های پربازدید، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب را برای انتشار محتوا انتخاب کرد و به همین خاطر، رپورتاژ آگهی شانس بیشتری برای دیده شدن محصول یا برند شما ایجاد می‌کند. همچنین معرفی برند و آگاهی بخشی نسبت به آن، از دیگر کاربردهای رپورتاژ آگهی است.

همه گیر بودن

از دیگر مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی این است که تمامی کسب و کارها، چه کوچک باشند چه بزرگ، می‌توانند از این روش استفاده کنند. بنابراین اهمیتی ندارد که شرکت شما وسیع باشد یا نه، مهم آن است که با خرید رپورتاژ و استفاده از این روش، می‌توانید مخاطبان زیادی را با خود همراه کنید.

برند سازی

پیش از این هم اشاره کردیم که از دیگر کاربردهای رپورتاژ، معرفی برندهای مختلف است. علاوه بر این، خرید رپورتاژ و انتشار آن می‌تواند موجب افزایش اعتبار برند شما شود.

هزینه‌ی مناسب و معقول

خرید رپورتاژ نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی، هزینه‌ی کم‌تر و به صرفه‌تری دارد و در صورت قوی بودن، بسیاری از کانال‌های انتشار محتوا آن را پخش خواهند کرد. شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب می‌توانید به راحتی پیام خود را به مخاطبان برسانید و سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

بهبود وضعیت سئو

از موثرترین روش‌های گرفتن بک لینک و ارتقا بخشیدن به سئو، انتشار رپورتاژ آگهی است. علت این است که وقتی رپورتاژ در سایتی با مخاطب فراوان منتشر شود و روی کلمات کلیدی متن لینک قرار بگیرد، د رواقع شما از آن سایت لینک فالو دریافت می‌کنید؛ همچنین با این روش، متن رپورتاژ آگهی نیز در نتایج گوگل به رتبه‌ی خوبی خواهد رسید.

نکات مهم برای خرید رپورتاژ

برای تهیه‌ی رپورتاژ باید نکات مهمی در ساختار آن موجود باشد که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

قوانین ساختاری رعایت شود

هر متنی برای نوشتن ساختار مشخصی دارد که باید به آن پایبند بود. رپورتاژ نیز به همین ترتیب ساختاری دارد که باید تمام نکات آن از لحظه شروع تا پایان و نوشتن CTA رعایت شود تا ارزش آن بالا رفته و نتایج خوبی به وجود بیاورد.

رپورتاژ به صورت مقاله یا خبر نوشته شود

در روش رپورتاژ آگهی، تبلیغات محصولات و معرفی برند به صورت مستقیم بیان نمی‌شود، بلکه مساله‌ی اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب در بستر متنی که به صورت خبر یا مقاله‌ نوشته شده، انجام می‌گیرد.

یونیک و منحصر به فرد باشد

ارزش یک رپورتاژ به آن است که تولیدی و کاملا منحصر به‌ فرد باشد. به همین دلیل هنگام خرید رپورتاژ توجه کنید که متن به هیچ عنوان کپی نباشد یا شباهت زیادی با نمونه‌های دیگر نداشته باشد.

کلمات کلیدی در طول متن استفاده شود

حتما در رپورتاژ آگهی از کلمات کلیدی و کلمات فرعی مرتبط استفاده شود تا مخاطب به سرعت متوجه شود که تمرکز متن روی چیست. رعایت این نکته در آموزش سئو مقدماتی نیز بیان می‌شود، زیرا در بهبود وضعیت سئو هم موثر است.

ارزش آفرین و کاربردی باشد

در رپورتاژ علاوه بر بیان مشکلات و حقایق، نکاتی نیز باید بیان شود که بتواند مخاطب را نسبت به برند یا محصول مورد نظر کنجکاو کند و او را ترغیب کند تا بیشتر درباره ارزش و کاربرد برند یا محصول اطلاعات کسب کند.

تیتر جذابی داشته باشد

از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند باعث ترغیب مخاطب نسبت به باز کردن لینک رپورتاژ و خواندن آن شود، وجود یک تیتر جذاب و حرفه‌ای است. نوشتن یک تیتر جذاب کار ساده‌ای نیست و حتما باید با کمک یک متخصص انجام شود.

از المان‌های تصویری استفاده شود

در یک رپورتاژ خوب، مانند یک مقاله یا خبر باید از المان‌های تصویری مثل عکس‌های مرتبط با موضوع، استفاده شود تا مخاطب بهتر و بیشتر بتواند با موضوع ارتباط برقرار کند.

کوتاه و مفید باشد

از دیگر نکاتی که در یک رپورتاژ خوب باید رعایت شود، این است که مطلب نباید بیش از حد طولانی شود. عموما مخاطب در یک رپورتاژ به دنبال راه حل مشکلات خود می‌گیرد و نمی‌خواهد یک متن طولانی بخواند. اگر رپورتاژ بیش از اندازه طولانی باشد، ممکن است مخاطب آن را تا انتها مطالعه نکند و حتی به صورت کامل با برند یا محصول مورد نظر آشنا نشود.

قیمت و تعرفه خرید رپورتاژ

شما در هر سایتی که بخواهید رپورتاژ منتشر کنید، باید هزینه‌ای را به سایت پرداخت کنید. البته تعرفه‌ی مشخصی برای این کار وجود ندارد و سایت‌ها براساس قوانین داخلی خود، قیمت را مشخص می‌کنند. کسی که بخواهد به خرید رپورتاژ اقدام کند، پیش از هر چیز به کیفیت سایت توجه می‌کند. در همین راستا افراد معمولا قدرت دامنه‌ی سایت‌ها و قدرت صفحه‌ی آن‌ها را مقایسه می‌کنند تا بتوانند بهترین سایت را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنند. به طور کل، هزینه‌ی خرید رپورتاژ در سایت‌های داخلی، بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۲.۵ میلیون تومان متفاوت است.

پلتفرم مناسب برای خرید رپورتاژ

یکی از بهترین و مناسب‌ترین سایت‌ های خرید رپورتاژ، سایت تسمینو است. این سایت به خاطر مزایای فراوانی که دارد، بستر مناسبی برای انتشار و خریدرپورتاژ به شمار می‌رود.

مزایای خرید رپورتاژ از تسمینو

دریافت گزارش لحظه‌ای از کمپین تبلیغاتی

مشاوره‌ی رایگان برندینگ و سئو

هزینه‌ی کم و به صرفه

تولید محتوای رپورتاژ آگهی با بالاترین کیفیت

پاسخگویی تمام وقت پشتیبان سایت

اخلاق مداری و پشتیبانی از منافع مخاطب

جمع بندی

رپورتاژ آگهی، جزو بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های اطلاع رسانی و تبلیغات است که با استفاده از آن، علاوه بر انتشار محتوا و پیام خود به جمع گسترده‌ی مخاطبین، با انتشار رپورتاژ در سایت‌های پربازدید می‌توانید سئوی سایت خود را تا حد زیادی ارتقا ببخشید و به بهبود رتبه‌ی گوگل آن کمک کنید. همه‌ی کسب و کارها می‌توانند از روش رپورتاژ آگهی استفاده کنند؛ اما ذکر این نکته ضروری است که برای اثر بخشی بهتر و کسب نتایج قابل قبول، رپورتاژی که تهیه می‌شود باید کاملا استاندارد و جذاب باشد و نکات ذکر شده، به خوبی در آن اجرا شده باشند. در غیر این صورت، اثر بخشی آن کاهش یافته و نتایج خوبی از انتشار آن حاصل نمی‌شود. بنابراین حتما برای تهیه‌ی رپورتاژ باید به یک متخصص حرفه‌ای و با تجربه مراجعه کنید تا از بابت هزینه‌ای که می‌کنید و نتایجی که انتظار دارید دریافت کنید، اطمینان خاطر داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5310214

منبع: مهر

کلیدواژه: آگهی بازرگانی رپرتاژ آگهی سئو سایت کسب و کار دکوراسیون منزل کسب و کارهای اینترنتی لوازم خانگی گروه خودروسازی سایپا هنرستان تبلیغات کشاورزی تجارت الکترونیک ناشنوایی خدمات درمانی داروسازی بازی های رایانه ای نظام مهندسی انتشار رپورتاژ خرید رپورتاژ ی خرید رپورتاژ رپورتاژ آگهی استفاده شود روابط عمومی یک رپورتاژ ی رپورتاژ رسانه ها هزینه ی سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir