Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در چند سال گذشته روند ساخت و تکمیل آزادراه تهران- شمال مناسب بوده به طوری که فاز یک و چهار آن افتتاح شده و فاز دوم آن نیز در مجموع روند مناسبی را طی می کند.

به گزارش تین نیوز، اما وضعیت قطعه سوم آزاد راه تهران- شمال چگونه است؟ ساخت و تکمیل این مسیر 47 متری نیاز به به سرمایه‌گذاری عظیمی دارد که شاید در توان سرمایه گذاران ایرانی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال با توجه به وجود تحریم ها، این که شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در این پروژه حضور خواهند یافت نیز مبهم است.

بیشتر بخوانید: پنج آزاد راه در اولویت بهسازی قرار گرفتند ساخت قطعه ۸ آزاد راه شیراز - اصفهان بزودی عملیاتی می شود

اما یک کاربر تین نیوز، در مورد فاز سوم آزاد راه تهران- شمال نظر متفاوتی دارد.

او در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری عنوان کرد: اگر قرار بر ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران - شمال  است، طرح فعلی باید کنار گذاشته شده و یک کار اساسی و عمقی انجام شود که هزینه  هنگفت آن با کوتاه تر شدن مسیر و استفاده موثر از درآمدهای ترانزیتی معنا پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر انتهای قطعه دوم و پل زنگوله با یک تونل 5 کیلومتری به هریجان برسد و از هریجان با یک تونل 3 کیلومتری به ولی آباد و از ولی آباد، یک تونل 20 کیلومتری تا خود مرزن آباد ساخته شود، تقریبا تمام قطعه سوم تونل و بدون پیچ و گردنه خواهد بود که می توان از این طریق در مدت 25 دقیقه از پل زنگوله تا مرزن آباد را طی کرد.

این کاربر تین نیوز عنوان کرد: نیاز امروز کشور ساخت تونل است و باید به سمت ساخت تونل های طویل در شمال شرق، شمال غرب، مرکز به سمت جنوب و ناحیه غرب و زاگرس رفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین سرمایه گذاری قطعه اول آزادراه تهران شمال ساخت تونل و پل آزاد راه تهران شمال فاز ۲ پروژه آزادراه تهران شمال قطعه ۴ آزاد راه تهران شمال سوم آزاد راه تهران تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید پرشی گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصان این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز  به دست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  


وی تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه عنوان کرد و افزود: در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد