Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در تشریح اقدامات طرح شهید سلیمانی بسیج در پیک پنجم کرونا گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور پرشور نیرو‌های مسلح در مقابله با ویروس کرونا و فراگیری این بیماری در پیک پنجم کرونا، جلسات مشترک قرارگاه محلات با حضور مدیران مراکز سلامت منطقه در راستای رفع موانع و اجرای هر چه بهتر طرح قرارگاه شهید سلیمانی در منطقه شمال غرب شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این راستا، ۲۱۰ تیم خواهر و برادر در قالب تیم‌های مراقبتی بسیج اقدام به بیماریابی، کنترل تلفنی و حضوری افراد مبتلا، اقدامات مراقبتی و آموزشی جهت سایر افراد خانواده مبتلا، همکاری و همیاری برای واکسیناسیون در مراکز منتخب به صورت محله محور با همکاری مراقبین سلامت مراکز بهداشت اقدام کردند.

بنایی اظهار کرد: در زمینه تیم‌های حمایتی، به همت ۶۰ گروه‌های جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در پیک پنجم کرونا تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی، ۳۸۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و الکل ضدعفونی ۳۲ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های آسیب دیده از شرایط به وجود آمده، در محلات آسیب پذیر توزیع گردید و این فرایند تا بهبود شرایط همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: ۵۰ تیم نظارتی بسیج به همت واحد بهداشت محیط مراکز سلامت و اصناف تذکرات لازم به اصناف متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ناحیه محمد رسول الله کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران