Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با هفته دفاع مقدس ۴ کتاب با موضوع شهدا و سرداران جنگ تحمیلی روز چهارشنبه طی آیینی در قم رونمایی شد.

حجت الاسلام سعید روستاآزاد،معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این آیین گفت: نخستین اثر از این مجموعه، کتاب بال و پر‌های امام است که در ۴۰۰ صحفه در خصوص سیره رفتاری نمایندگان امام راحل در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در استان‌های کشور تدوین شده و بیشتر معطوف بر سیره شهدای محراب است.

 یادآور شد: کتاب مقتل شهدای دفاع مقدس، دومین اثر ادبی دفتر تبلیغات است که به موضوع مقتل و روضه خوانی برای شهدای دفاع مقدس با اقتدا به شهدای دشت کربلا در ۲۰۰ صفحه تالیف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: «همراهان آسمانی سرداران زمینی»، عنوان کتاب دیگری است که در آن به رفتارشناسی سرداران شهید دوران دفاع مقدس در تعامل با خانواده در ۱۰۰ صحفه اشاره شده است.

روستا آزاد، از «بایسته‌های روایت گری شهدا دفاع مقدس» بعنوان چهارمین اثر ادبی و هنری رونمایی شده دفتر تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: این کتاب در ۳۳۰ صفحه شرایط و ویژگی‌های روایت گری ادبیات دفاع مقدس را تشریح کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲ هزار دقیقه از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دوران دفاع مقدس آماده شده و به زودی این تاریخ شفاهی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونمایی از کتاب دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفتر تبلیغات اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت