Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فیروز کریمی در خصوص آخرین شرایط تیم تراکتور گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های هواداران، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است که به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان‌ که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات‌ بسته شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، موضوع را پیگیری کردیم و  مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان‌ به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد و متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن رخ افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: با تلاشی که مالک و هیات مدیره‌ی باشگاه انجام دادند، بخشی از مشکلات باشگاه رفع شد و قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور در طول هفته جاری باز شود.

کریمی در خصوص فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: ما به صورت قاطع و کامل نتوانستیم در نقل و انتقالات شرکت کنیم، اما با نفراتی که در بازار نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد حضور داشتند،  صحبت کردیم آنها نیز به دلیل احترامی که به تراکتور و هواداران داشتند، پیشنهاد ما را قبول کرده و در تمرینات حاضر شدند.

وی اضافه کرد: سعی کردیم از بین نفراتی که می‌توانستیم جذب کنیم، بهترین‌ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات، تمرینات را آغاز کنیم و امیدواریم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکنان را هم ثبت کرده و بازیکنان تاثیرگذار جدید به خدمت بگیریم.

وی تاکید کرد: هیچ اداره، سازمان و نهادی توان هزینه‌ی آنچنانی برای تراکتور را ندارد کند  و اگر سازمانی بیرون از استان به دنبال خرید امتیاز باشگاه است، به دلیل عشق و علاقه به تراکتور نیست و اگر صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به دلیل نوع سرمایه گذاری این مجموعه، به دنبال چنین مسائلی است.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: هیچ نهادی برای تراکتور ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه نمی‌کند و اگر هرکس اسپانسری پیدا کند که نه تنها ۳۰۰ میلیارد نه، بلکه ۱۰۰ میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه دیدار مقابل پرسپولیس دست او را می‌بوسم. هر کس با هر جایگاهی چنین وعده‌ای می‌دهد، به دنبال عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست. 

به نقل از رسانه رسمی تراکتور، وی در خصوص اقدامات مالک تراکتور نیز گفت: امروز از دل سرزمین آذربایجان، یک ترک غیور پیدا شده، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می‌کند و وظیفه ما  این است که دل او را نشکنیم؛ آیا چند نفر از این افراد می‌توانیم پیدا کنیم که می‌توانند برای تراکتور هزینه کنند با شعار، دردی دوا نمی‌شود و یک ریال از کنار آن خارج نمی‌شود.

پربیننده ترین سمت بعدی مدیرعامل سابق پرسپولیس مشخص شد / سمیعی در مسیر نهاد ریاست جمهوری حاشیه جدید برای استقلال / اختلافات سرپرست و سرمربی علنی می‌شود؟ مورد عجیب دروازه بان نامدار استقلال / گوشت فروشی به جای فوتبال! حواشی ترکیب هیات مدیره آبی ها / خریدار تیم هوادار و یک نماینده مجلس در استقلال برنامه بازی‌ های مرحله یک هشتم نهایی جام‌ جهانی فوتسال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم تراکتورسازی پنجره نقل و انتقالات برای تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بازگشت هیأت اعزامی استان از چین گفت: دستاورد این سفر آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، شناخت بازارهای صادراتی، شناخت خدمات فنی _مهندسی و مشاوره‌ای همچنین آشنایی با حقوق تجارت بین الملل بود.

وی افزود: این سفر در قالب ۵ گروه ۳۶ نفره انجام شد و گروه‌های اعزامی از دو نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه صنعت شیشه و سیلیس بازدید کردند و با فرآیندهای مختلف آشنا شدند.

شهرزاد احصاء زنجیره‌های پایین دست صنعت شیشه را جزو اهداف بازدید از نمایشگاه‌ها دانست و در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از بندر شانگهای (بزرگترین بندر کانتینری دنیا) گفت: فرایند تخلیه، بارگیری و ترخیص کالاها در این بندر بزرگ مورد بررسی قرار گرفت و با مسئولین آن نیز مذاکرات خوبی در جهت انتقال تجربیات انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به مأموریت‌های استان در اقتصاد دریا محور، بیان کرد: بر آن هستیم که ساحت‌های اقتصاد دریا محور در استان را از طریق توسعه همکاری‌های اقتصادی تقویت کنیم و با الگوگیری از بندر بزرگ جهان به اصلاح فرآیندها در ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات بپردازیم تا معطلی و دپوی کالاها در بنادر به حداقل برسد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرکنسولگری جمهوری خلق چین در بندرعباس، عنوان‌کرد: با توجه به اینکه سرکنسولگری ایران نیز در شانگهای فعال است در نظر داریم مراودات اقتصادی را میان دو کشور تقویت کنیم از این رو دیدار مفصلی با سرکنسول ایران در شانگهای انجام و ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاران چینی تشریح شد.

شهرزاد در پایان با اشاره به توسعه کارخانه سیمان بندر خمیر و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران چینی در این طرح، خاطرنشان‌کرد: کسب دانش و افزایش تعاملات هیأت‌های تجاری در سفرها و بازدیدها مسیر رونق بخشی به تجارت و سرمایه‌گذاری را فراهم‌تر می‌کند.

کد خبر 6096143

دیگر خبرها

  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد