Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز، گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که برگزاری این رویداد فرهنگی، تأثیر خوبی در فضای فکری و فرهنگی جامعه داشته و امیدواریم برای همه کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند، توشه آخرت باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با وی، اظهار داشت: تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان بویژه صداوسیما که در مدت کوتاهی مقدمات برگزاری این همایش را فراهم کردند، فضایی از همدلی و همراهی را در استان ایجاد کرد و با عنایت الهی و توجه حضرت سیدالشهدا(ع) همایش به بهترین شکل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فضای معنوی ایام عزاداری محرم و صفر یک کار بزرگ انجام شد که در شرایط زمانی و مکانی خود یک رویداد بی‌نظیر بود.

پورمحمدی با اشاره به حضور 150 میهمان داخلی و میهمانانی از 20 کشور جهان در این همایش، گفت: صداوسیما هنر خود را در برگزاری این همایش نشان داد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به راه‌اندازی واحد سیار صداوسیمای مرکز تبریز که برای اولین بار در این همایش مورد استفاده قرار گرفت، گفت: راه‌اندازی این واحد توسط متخصصان داخلی، نقطه عطفی در عرصه اطلاع‌رسانی بود که در این همایش به خوبی جواب داد.

صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این دیدار گزارشی از هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز ارائه کرد و گفت: به اذعان مسئولان سازمان صداوسیما، این همایش یکی از منظم‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین همایش‌های برگزارشده در سطح ملی بود که لازم است از همه دست‌اندرکاران آن و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان صمیمانه قدردانی کنیم.

وی همچنین با اهدای لوح سپاس از حمایت‌ها و زحمات استاندار آذربایجان شرقی در برگزاری این همایش قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیرغلامان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز