Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:48:52 GMT

سنت اتین، پی اس جی جدید فوتبال فرانسه؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۶۸۵

سنت اتین، پی اس جی جدید فوتبال فرانسه؟

شاهزاده کامبوجی خبر از تمایلش برای خرید بخش اعظم سهام باشگاه سنت اتین داد.

به گزارش "ورزش سه"، سنت اتین پس از گذشت شش هفته از لیگ فرانسه در رده ماقبل آخر(19) قرار دارد و روزهای خوبی را سپری نمی کند.

سبزها پرافتخارترین تیم لیگ 1 با کسب 10 قهرمانی هستند و پی اس جی با 9 قهرمانی این تیم را تعقیب می کند ولی از روزهای درخشان سال هاست که به دورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط شاید تغییر کند و حداقل شاهزاده کامبوجی به هوادران این تیم چنین وعده ای داده است. وعده هایی که دوست‌داران تیم تیم را سر ذوق آورده است.

 

 

 

 

سرمایه گذاری خارجی ها در لوشامپیونا پس از ورود امیر قطر و خرید مالکیت پی اس جی از سال 2011 چند برابر شده و ممکن است نورودوم راویچاک شاهزاده کامبوج هم جزو جدیدترین سرمایه گذاران این لیگ باشد. او قصد خرید سهام باشگاه سنت اتین را دارد و فردی جاه طلب نیز به حساب می آید.

نوردوم در این رابطه به اکیپ گفت:« واقعیت دارد که یکی از نامزدهای خرید سهام سنت اتین هستم و البته قصد سرمایه گذاری بلند مدت را دارم. اگر به تفاهم برسیم، منابع مالی لازم را فراهم خواهم کرد تا وعده هایم عملی شوند.

من جاه طلبی های زیادی برای این باشگاه دارم و می خواهم سنت اتین را به قله فوتبال فرانسه برگردانم. متاسفانه شرایط فعلی باشگاه خوب نیست ولی با یک برنامه ریزی بلند مدت و تزریق پول، هر چیزی امکان پذیر است. من این قول را به دوست داران سنت اتین می دهم.»

 

سنت اتين

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سنت اتين سنت اتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد

بازیگر The Anchorman و Elf به گروه مالکان لیدز یونایتد می‌پیوندد.

طرفداری | پس از موفقیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در رکسهم، بازیگران دیگر هالیوود نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس هستند.

به گزارش تلگراف؛ ویل فرل، بازیگر آمریکایی به‌زودی به عنوان یکی از مالکان مشترک لیدز یونایتد معرفی خواهد شد. بازیگر هالیوود به گروه سرمایه‌گذاری «49ers Enterprises» می‌پیوندد که پیش‌تر مایکل فلپس، اسطوره ورزش شنا و راس کرو، دیگر بازیگر آمریکایی، به آن ملحق شده بودند. فرل سهام جزء چشمگیری را از از آندره رادریزانی در سان‌فرانسیسکو خریداری کرده و مطابق گزارش‌ها، علاقه‌ او به فوتبال به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است. فرل که ثروتی معادل 127 میلیون پوند دارد، یکی از مالکان باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی هم به شمار می‌رود. او در حالی که فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کرد، در مصاحبه‌ای با اسکای گفت:

من واقعا طرفدار تیمی در انگلیس نیستم، فقط از دنبال کردن داستان‌ها لذت می‌برم. لیگ برتر به وضح رقابت بسیار خوبی است. 

 

با این حال، بازیگر 56 ساله از همان زمان عاشق لیدز یونایتد شده و قرار است تا آخر ماه مِی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شود. توافق او با لیدز به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر علاقه ویل فرل برای پیوستن به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به عنوان سرمایه‌گذار در رکسهم پایان می‌دهد. لیدز که در صعود مستقیم به لیگ برتر ناکام ماند، هفته آینده در چارچوب پل‌آف چمپیونشیپ شانس را برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس امتحان می‌کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد