Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردین حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: طرح استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای خرید به جای کیسه‌های پلاستیکی در البرز با جدیت بیشتری توسط محیط زیست اجرا می شود.   او افزود: استفاده از پلاستیک و محصولات سنتز شده از آن در جوامع، موجب ایجاد مشکلات فراوانی در حیات وحش و محیط زیست شده و همین امر نیز توجه و به تبع آن راهکارهای بسیاری را در سال های اخیر برای کاهش آلودگی های پلاستیکی به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حکیمی گفت: توزیع کیسه های پارچه ای جایگزین پلاستیک یکی از این راهکارها است زیرا کیسه های پارچه‌ای برای مدت طولانی‌تری قابل استفاده و برای محیط زیست هم چندان مضر نیستند و قابل بازگشت به طبیعت هستند.   او افزود: از این رو این طرح از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ با همکاری جمعی از دوستداران و حامیان محیط زیست با توزیع کیسه های پارچه ای در فروشگاه های بزرگ سطح شهرستان برای فرهنگ سازی و استفاده از کیسه های پارچه ای و عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی آغاز شد.   انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست کیسه های پلاستیکی آلودگی زیست محیطی کیسه های پارچه ای محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای خبیر ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می کند و به محیط زیستشان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد آنها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.
این دوستدار محیط زیست می‌گوید: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.
آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آنها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای