Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:55:13 GMT

۶ بازیکن به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوستند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۷۷۵۷

۶ بازیکن به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوستند

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، مسئولان باشگاه شهرداری بندرآستارا که با خدمت گرفتن فرشاد پیوس به عنوان سرمربی فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند، با امید قربانی ، مجتبی مبوب مجاز، حسین شهریاری ، احسان ضیایی، احسان پیرهادی و محمدحسین خسروی به توافق رسیدند.

با توجه به توافقات انجام شده ، امید قربانی مدافع فصل گذشته تیم مس‌ شهربابک که با این تیم به لیگ یک صعود کرد، به مدت یک فصل به تیم شهرداری آستارا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بازیکن پیشتر سابقه حضور در تیم های داماش گیلان ، استقلال جنوب تهران و صبای قم را نیز در کارنامه دارد.

جذب بازیکن سابق استقلال تهران توسط شهرداری آستارا

مجتبی محبوب مجاز هافبک هجومی فصل گذشته تیم هوادار تهران نیز با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به تیم شهرداری آستارا پیوست. این بازیکن سابقه حضور در تیم های استقلال تهران ، مس کرمان ، مس رفسنجان ، نساجی مازندران ، پاس همدان ، مس سرچشمه ، بادران تهران و سپیدرود رشت را نیز دارد.

محبوب مجاز فصل گذشته با به ثمر رساندن ۴ گل و ۱۱ پاس گل به عنوان یک هافبک نفوذی، نقش بسزایی در صعود تیم هوادار تهران به لیگ برتر داشت تا دومین صعود خود بعد از تیم نساجی مازندران را با تیم هوادار از لیگ یک به لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کند. 

همچنین محمدحسین خسروی هافبک فصل گذشته مس‌ کرمان نیز از دیگر بازیکنان جذب شده شهرداری آستارا است که عضویت در تیم نیروی زمینی تهران را در کارنامه دارد و به عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال در لیست تیم شهرداری بندرآستارا قرار گرفت.

احسان پیرهادی مهاجم فصل گذشته بادران تهران دیگر بازیکنی است که با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا پیوست که این مهاجم نیز، سابقه حضور با تیم های استقلال تهران ، نساجی مازندران و سیاه جامگان مشهد در لیگ برتر را دارد و همچنین سابقه بازی در تیم های پاس همدان ، مس رفسنجان و سپیدرود رشت را نیز دارد .

جذب ۲ دروازبان جدید توسط شهرداری آستارا 

حسین شهریاری دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان نیز، با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری بندر آستارا پیوست که این دروازبان سابقه عضویت در تیم فجر شهیدسپاسی شیراز را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین احسان ضیایی سیکارودی دروازبان فصل گذشته تیم خیبر خرم آباد با عقد قراردادی یک ساله، به تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا پیوست که وی سابقه بازی در تیم های نیروی زمینی تهران ، داماش گیلان و گل ریحان البرز را نیز در کارنامه خود دارد .

پیش از این نیز، حبیب افرا مدافع فصل گذشته تیم شهرداری بندرعباس، علیرضا مصطفایی هافبک فصل گذشته تیم چوکای تالش ، عرفان شمخانی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش ، امید قربانی مدافع تیم فوتبال مس شهر بابک و امید سام کن مدافع شاهین بوشهر به تیم شهرداری بندرآستارا پیوسته بودند. 

همچنین محمد آزادطلب مدافع ، محمد ابراهیم زاده هافبک، جابر نصیری هافبک و امین حقده کاپیتان و بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با حضور در دفتر باشگاه ، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند تا فصل آینده نیز این چهار بازیکن با پیراهن شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته اول حضور یابند.  

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شهرداری بندرآستارا تیم فوتبال شهرداری عقد قراردادی شهرداری آستارا تیم شهرداری فصل گذشته تیم آستارا پیوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد