Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار محمد رییس زاده عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران، در واکنش به اظهارات وی درباره مشکلات آیین نامه تاسیس داروخانه ها، بر لزوم انجام کار کارشناسی جهت بازبینی اجرای آیین نامه داروخانه ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین اللهی افزود: با توجه به نگرانی صاحب نظران در خصوص احتمال توزیع نامناسب داروخانه ها، کاهش سطح دسترسی بیماران به خدمات دارویی و از دسترس خارج شدن داروخانه های مستقر در مناطق محروم و پیرامونی شهرها و دشواری مردم در دسترسی  و پررنگ شدن بخش سرمایه گذار در ارائه خدمات دارویی، لازم است گروهی از کارشناسان شامل نمایندگان انجمن داروسازان، سازمان نظام پزشکی و غذا و دارو شیوه نامه ی اجرایی این آیین نامه را تیبین کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

در ادامه این دیدار، رییس زاده ضمن تشکر از وزیر بهداشت و تاکید بر آمادگی داروسازان برای خدمت هر چه موثرتر به مردم، رفع نگرانی و لحاظ شدن نظرات کارشناسی آنها را در دستورالعمل جدید خواستار شد.

برچسب‌ها بهرام عین اللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهرام عین اللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهرام عین اللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی داروخانه ها آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم