Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی ها به جذب مدافع آلمانی آبی ها ابراز علاقه کرده اند.

آنتونیو رودیگر، مدافع میانی 28 ساله و آلمانی باشگاه چلسی تا ژوئن سال آینده با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کریستین فالک از بیلد، بایرن مونیخ به جذب آنتونیو رودیگر ابراز علاقه کرده و سران این باشگاه با مدیر برنامه های این مدافع آلمانی تماس گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، رودیگر تمایل دارد تا به حضور خود در چلسی ادامه دهد و در حال مذاکره با این باشگاه برای تمدید قرارداد است. طرفین هنوز بر سر دستمزد با یکدیگر به توافق نرسیده اند زیرا رودیگر خواهان افزایش دو برابری دستمزد سالیانه‌اش در این تیم است.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! فرهاد مجیدی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد! / فوری رحمان احمدی مقابل دوربین طرفداری: شاید مسائلی پشت پرده بود که در جام جهانی بازی نکردم تصادف رانندگی آرتور ملو / عکس معاون رئیس جمهور جنجالی سورینام مسن ترین فوتبالیست تاریخ کونکاکاف شد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا