Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اربعین وزارت و راه شهرسازی با تصویب لزوم پیش فروش بلیت برگشت زائران با اتوبوس از مرز مهران و استقرار روزانه حداقل ۴۰۰ اتوبوس در مرز مهران بر بازگرداندن ۱۰۰ درصد وجه بلیت هوایی در صورت لغو پرواز تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، ستاد اربعین این وزارتخانه در جلسه‌ای به ریاست معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی مصوب کرد: از ۳۰ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در صورت کنسلی بلیت زائران باید کل وجه به صورت ۱۰۰ درصد توسط ایرلاین یا چارتر کننده به مسافر بازگردانده شود و سازمان هواپیمایی آن را ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد: از روز شنبه مورخ ۳ مهر، روزانه حداقل ۴۰۰ اتوبوس در مرز مهران برای بازگشت زائران آماده و مستقر شود.

بنابر این گزارش ستاد اربعین وزارت و راه شهرسازی بر لزوم آمادگی و اطلاع‌رسانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای پیش فروش بلیت برگشت زائران با اتوبوس از مرز مهران تأکید و مصوب کرد که سازمان هواپیمایی کشوری ظرفیت پاسخگویی سامانه‌های دریافت شکایات را برای پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول شبانه روز افزایش دهد.

در جلسه ستاد اربعین وزارت راه وشهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری موظف شد با قاطعیت با مجموعه کسانی که اقدام به فروش بلیت خارج از چارچوب قیمت مصوب می کنند، برخورد کند.

استقرار و فعال شدن سه موکب در مرز مهران شامل دو موکب سازمان راهداری و یک موکب اداره کل راه و شهرسازی و موکب‌ها در سالن‌های مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، جلسه ستاد اربعین این وزارتخانه امروز با حضور معاون حمل و نقل، معاون توسعه مدیریت و منابع، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانیو نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و بازرسی وزارتخانه برگزار شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی ستاد اربعین مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی