Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:33:57 GMT

۲۲ متهم در ملایر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۰۴۰

۲۲ متهم در ملایر دستگیر شدند

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری چهار سارق ، سه نفر اوباش و ۱۵ سوداگر مرگ با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملایر خبر داد و گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محورهای برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط جرم خیز، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ملایر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در همین ارتباط اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه ای خودرو، شناسایی و طی دو مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه در دو مخفیگاه مختلف دستگیر شدند و در بازرسی از پاتوق آنها یک دستگاه خودروی مسروقه و مقادیر قابل توجهی قطعات اوراق شده خودروهای سرقتی کشف شد.

وی اظهارکرد: در ادامه این طرح طی بازرسی از ۸ باب مغازه متخلف قلیان فروشی که اقدام به تهیه و توزیع داروهای مواد مخدر می‌کردند، مقدار ۱۱۱۷ عدد قرص غیرمجاز، مقادیری شربت متادون و تعداد ۱۶هزار و۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط و این مغازه‌ها توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد.

سلگی با اشاره به اینکه در این طرح یک سارق گوشی که اقدام به قاپیدن گوشی و سرقت آن را می کرد توسط مامورین شناسایی و دستگیر شد، افزود: مامورین شرکت کننده در این طرح تعداد سه نفر از اوباش فراری و تحت تعقیب نیز در نقطه‌ای از شهر ملایر شناسایی و هر سه نفر را در یک عملیات ضربتی  و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۱۵ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در محلات مختلف شناسایی و دستگیر و مقادیری مواد مخدر تریاک، هروئین به همراه ادوات استعمال مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد.

سلگی با تأکید بر اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی و افزایش ضریب امنیت محلات حاشیه شهر سرلوحه کار یگان‌های اجرایی شهرستان قرار دارد، افزود: درعملیاتی دیگر با تلاش ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهدا، پنج سارق منزل دستگیر و هفت فقره سرقت کشف شد.

 وی با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان ملایر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران یگان‌های اجرایی شهرستان قرار گرفت، گفت: با تلاش مجدانه و انجام چند روز کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی،سه سارق منزل دستگیر و پس از انتقال به یگان انتظامی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، به پنج فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه از محل اختفای این سارقان مقادیر قابل توجهی لوازم شامل طلاجات، تلویزیون ۵۰ اینچ LED ، جارو برقی و اقلام دیگر کشف شد، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهدا نیز با ۷۲ ساعت تلاش اطلاعاتی، دو سارق منزل را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه  متهمان، مقدار زیادی اموال مسروقه شامل ظروف برنزی، ظروف تزئینی منزل، پکیچ، تابلو فرش، جارو برقی، باند سینما خانواده و مقدار زیادی اموال دیگر کشف شد.

سلگی با بیان اینکه با تحقیقات فنی و تخصصی از این سارقان، تعداد دو فقره سرقت کشف و هر پنج سارق با اعتراف به هفت فقره سرقت منزل با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی تحویل شدند، تصریح کرد: هرچه صاحبان و مالکان منازل بتوانند ضریب امنیت و حفاظت فیزیکی ساختمان خود را بالا ببرند، به همان میزان فرصت ارتکاب جرم سرقت نیز برای سارقان کاهش می یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگیری اراذل و اوباش دستگیری سارقان شهر ملایر استانی شهرستانها عملیات ضربتی مواد مخدر فقره سرقت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود