Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حمایت حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکارانمان در عرصه بین المللی گفت: امروز رژیم صهیونیستی سعی دارد با حضور در میادین مختلف ورزشی و نفوذ در فدراسیون‌های متخلف خود را یک رژیم مشروع جلوه دهد و به عادی سازی چهره سفاک خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز همه ملت‌ها رژیم صهیونیستی را به عنوان یک رژیم کودک‌کش می‌شناسند و مقامات این رژیم نیز سعی دارند تا با نفوذ در فدراسیون‌های مختلف ورزشی در عرصه بین المللی و حضور فعالانه در این عرصه به هر شکلی که باشد خود را یک رژیم عادی و مشروع جلوه دهند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صهیونیست‌ها با نفوذی که در فدراسیون‌های مختلف ورزشی در این چند سال داشته‌اند سعی دارند تا مانع از حضور نمایندگان فدراسیون‌ها ایرانی در فدراسیون‌های جهانی و در سطوح بالای این فدراسیون‌ها شوند و از این طریق فشارها و محدودیت‌های خود را علیه ما در فدراسیون‌های مربوطه اعمال کنند.

شاوردیان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از جهات مختلف کشور ما را تحت فشار قرار دهد که البته از نظر امنیتی، اقتصادی و... ناکام بوده و در حوزه ورزشی نیز در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی را داشته است.

وی افزود: واقعیت این است که در چند سال قبل آن طور که شایسته است حمایت‌های حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکارانمان در فدراسیون‌ها و میادین مختلف ورزشی در سطح بین المللی انجام نشده است و ضرورت دارد تا این کار از این پس با جدیت انجام شود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: لازم است تا با حمایت‌های حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکاران در سطح بین المللی از تضییع حقوق آنها در این سطح از مسابقات جلوگیری کنیم و مانع از فعالیت‌های ضد ایرانی برخی‌ها در حوزه ورزشی شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس فدراسیون ها مختلف ورزشی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت