Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم که در گرو سلامت آب شرب و با تاکید بر افزایش حفاظت از منابع و مخازن آب آشامیدنی، مانور استانی حفاظت فیزیکی و افزایش ضریب ایمنی تاسیسات آبرسانی و ارتقای حفاظت تاسیسات دارای سامانه گندزدای گاز کلر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای انجام این مانور سراسری ابتدا جلسه کمیته پدافند غیر عامل شرکت با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی برگزار و سپس علاوه بر جلسات هماهنگی مدیران شهرستانی با مدیران و نیرو‌های نواحی جلسه توجیهی مرکز پایش استانی هم با حضور نیرو‌های کنترل کیفی شهرستان‌ها در خصوص سامانه‌های گندزدایی گازی، آموزش نکات ایمنی و نحوه استفاده از لباس اسکات و... برگزار شد.

بیشتر بخوانید

کاهش شدید آبدهی در قدیمی ترین سرچشمه زاینده رود/ دبی چشمه کوهرنگ در نوسان است

محمدی اضافه کرد: این جلسات مقدمه‌ای است که مدیران و مسئولان شهرستانی و شهر‌ها نسبت به حفظ و حراست از تاسیسات آبرسانی توجه ویژه و همچنین آمادگی واکنش سریع در هنگام وقوع حادثه را داشته باشند.

او اظهار داشت: هدف از برگزاری این مانور، بازدید گسترده و رفع نواقص حفاظتی از کلیه تاسیسات آب و فاضلاب در سراسر استان در جهت ارتقای ضریب امنیت در همان زمان است.

محمدی تصریح کرد: بازدید و بررسی کلیه منابع آب شرب، بازرسی کامل مخازن ذخیره آب آشامیدنی و هم چنین بازدید از تاسیسات در دسترس و رفع در لحظه نواقص احتمالی موجود از جمله اقدامات انجام شده در این مانور است.

او گفت: نحوه انبارش سیلندر‌های گاز کلر، تجهیز مکان‌های انبارش کپسول ها، افزایش ضریب ایمنی و حفاظت فیزیکی کلیه تاسیسات با قفل‌های سوئیچی، حفاظ‌های امنیتی و.. از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مانور است.

محمدی ادامه داد: در این مانور سراسری که توسط شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری انجام شد بیش از ۸۴۰ مرکز مورد بازدید و سرکشی قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آب آشامیدنی سلامت مردم منابع و مخازن تاسیسات آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت