Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حسین عبدی درباره شرایط پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هرچند بازی با استقلال تاجیکستان هیجان زیادی داشت اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و خصوصاً در دفاع و ضد حمله عملکرد خوبی داشت. درست است موقعیت در بازی کم بود، اما هیجان بازی بالا بود و خدا را شکر پرسپولیس برنده از زمین بیرون آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد رویارویی پرسپولیس با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: قرعه الهلال به نفع ما بود. بازی این تیم با استقلال را دیدم؛ این الهلال نسبت به تیم چند سال گذشته ضعیف‌تر بود و هارمونی بالایی نداشت. الهلال فقط در خط جلو قوی بود و این نشان می‌دهد اگر بتوانیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم، مطمئنا می‌توانیم این بازی را ببریم. بنابراین بهترین قرعه برای پرسپولیس همین الهلال بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: زود است در این مورد حرف بزنیم. با این حال پرسپولیس از هماهنگی آرمانی خود در خط جلو و هافبک فاصله گرفته، اما در خط دفاع خوب است. مطمئناً بچه‌ها رفته رفته هماهنگ‌تر و آماده‌تر می‌شوند. بازیکنان جدید خصوصاً رضا اسدی باید سرعت فردی و تیمی خودشان را بالاتر ببرند تا به چیزی که می‌خواهند، برسند.

عبدی درباره گلایه کادر فنی پرسپولیس از فدراسیون فوتبال در ماجرای عدم جذب بازیکن خارجی عنوان کرد: باید قانونمندی از جایی شروع شود تا پنجره تیم‌ها بسته نشود و پرونده‌های بین المللی جمع شود. باید از تمام پتانسیل‌ها استفاده کرد اما اگر قرار است بازیکن‌ خارجی بگیریم و پولش را ندهیم و در نهایت پنجره بسته شود، همان بهتر که از بازیکنان داخلی استفاده کنیم. بازیکنان داخلی خیلی خوبی در تیم حضور دارند که به مراتب از نفرات خارجی که جذب می شوند بهتر هستند. همه به یاد دارند در دوره برخی از دوستان که نامشان هم خیلی مطرح می‌شود، دو بازیکن اوکراینی و یک بازیکن استرالیایی به پرسپولیس آمدند که حتی یک دقیقه هم بازی نکردند. این خریدها پول دور ریختن است. بهتر است این فرصت را به بازیکنان ایرانی بدهیم تا از آنها استفاده شود.

این اظهارات عبدی در حالی مطرح می شود که گل محمدی علاقه بسیار زیادی داشت پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم یک مهاجم خارجی جذب کند تا در لیگ قهرمانان آسیا به کمک سرخپوشان بیاید اما سازمان لیگ این اجازه را به گل محمدی و تیم پرسپولیس نداد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین عبدی پرسپولیس پرسپولیس حسین عبدی خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام