Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گمرک ایران گفت: پنجاه و ششمین محموله واکسن کرونا شامل پنج میلیون دُوز از نوع سینوفارم صبح امروز (پنجشنبه یکم مهرماه) وارد کشور شد و شمار واکسن‌های وارداتی از ۶۵ میلیون دز گذشت. همچنین ۱۰ میلیون دُوز واکسن جانسون اند جانسون و فایزر نیز آماده ورود به کشور است.

به گزارش ایمنا، مهرداد جمالی ارونقی این میزان دز واکسن وارداتی کرونا سی و سومین محموله واکسن چینی سینوفارم است، اظهار کرد: این محموله شمار واکسن‌ها را به ۶۵ میلیون دُوز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محموله وارداتی به صورت حمل یکسره تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده تا هفته نخست مهرماه ۱۴ میلیون دُوز واکسن وارد کشور شود.

معاون گمرک ایران تاکید کرد: ۱۰ میلیون دُوز واکسن جانسون اند جانسون و فایزر نیز آماده ورود به کشور است.

به گزارش ایمنا، از اسفندماه ۹۸ ویروس کووید ۱۹ در کشور شیوع پیدا کرد و از اسفندماه سال ۹۹ واکسیناسیون عمومی آغاز شده است.

۶۵ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۶۰۶ دز انواع واکسن کرونا در قالب ۵۶ محموله

بر اساس آمار منتشر شده گمرک بیشترین واردات واکسن از ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ تا ۳۱ شهریورماه سال جاری مربوط به واکسن سینوفارم چین با ۳۳ محموله بالغ بر ۵۵ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دز بوده است.

پس از آن سه محموله واکسن آسترازنکا (وارداتی از ژاپن) با ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دز، یک محموله کووکس وارداتی از ایتالیا با یک میلیون و ۴۵۲ هزار دز، یک محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از چین- سبد کووکس با یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دز، ۱۲ محموله واکسن روسی اسپوتنیک با یک میلیون و ۳۴۵ هزار دز، ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از روسیه با ۹۶۳ هزار دز، یک محموله کووکس وارداتی از کره جنوبی با ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز، دو محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از اتریش با ۶۵۰ هزار دز و یک محموله واکسن بهارات هندی با ۱۲۵ هزار دز وارد کشور شده است.

بر پایه این آمارها، بیشترین میزان واردات واکسن در شهریورماه امسال تاکنون با ۳۸ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دز است.

منبع: ایرنا

کد خبر 524187

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار واکسن های وارداتی به کشور واکسن های وارداتی واکسن های وارداتی کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محموله واکسن آسترازنکا یک محموله هزار دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه