Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:26:44 GMT

دفاع مقدس الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۴۷۱۰

دفاع مقدس الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان پیشکسوت حوزه اصحاب وقف گلستان، بیان کرد: این دستاورد ارزشمند دفاع مقدس در شرایطی نصیب ملت ایران شد که ۴۰ کشور امکانات خود را در حمایت از رژیم بعث عراق علیه این کشور بسیج کردند اما نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رمز پیروزی در جنگ تحمیلی را ولایت مداری، وحدت و اخلاص رزمندگان اسلام برشمرد و گفت: گرامی داشت هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا رشادت رزمندگان، جانفشانی جانبازان و شهدای آن روزهای بیادماندنی به نسل آینده منتقل شود.

حجت الاسلام سلیمانی فرد همچنین خواستار حفظ هوشیاری مردم در برابر توطئه دشمنان شد و افزود: دولت سیزدهم در راستای این هوشیاری و حفظ ارزش های نظام در نخستین اقدام فرهنگی خود سند آموزشی ۲۰۳۰ را حذف کرد.

در پایان این مراسم که در جوار شهدای گمنام امامزاده عبدالله شهر گرگان برگزار شد از ۱۰ پیشکسوت دفاع مقدس اصحاب وقف با اهدا لوح قدردانی شد.

۳۳ هزار رزمنده گلستان برای دفاع از میهن و پایداری انقلاب به ندای امام خمینی لبیک گفته و در مناطق عملیاتی حضور یافتند و در این راه بیش از سه هزار و ۷۰۰ هزار شهید و حدود ۱۲ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۹ نفر آزاده کارنامه پرافتخار مردم این خطه شمالی ایران در طول جنگ تحمیلی است.

برچسب‌ها استان گلستان سازمان اوقاف و امور خیریه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان سازمان اوقاف و امور خیریه دفاع مقدس استان گلستان سازمان اوقاف و امور خیریه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد