Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا والامقام تجدید بیعت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با هفته دفاع مقدس و روز « شهیدان، آزادگان، جانبازان، صلابت و فخرآوری سربازان» فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در گلزار شهدا بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر با نثار شاخه‌های گل به قبور مطهر شهدا با آرمان‌های والا شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.

در این آیین عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا 8 سال جنگ تحمیلی و تبریک هفته دفاع مقدس، به جنایات رژیم بعث عراق و حمایت کشورها از این رژیم در حمله به خاک جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در این دوران رزمندگان اسلام با رشادت و ایثارگری و خلق حماسه‌آفرینی درس مهمی به دشمنان دادند و اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی 8 سال با دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح، ایستادگی و مقاومت کرد گفت: این حماسه‌های رزمندگان تا همیشه تاریخ ماندگار و جاودانه است و باید این ایثارگری‌ها به نسل‌های مختلف انتقال داده شود.

گراوند با قدردانی از رزمندگان، شهدای والامقام، جانبازان، آزادگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس افزود: امروز امنیت، استقلال، آزادگی و صلابت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌های پاک شهدا، ایثارگری‌های جانبازان، آزادگان و صبر و تحمل خانواده‌های شهدا است.

وی با اشاره به تغییر مدیریت استان بوشهر تصریح کرد: واقعاً از صمیم قلب به مردم استان بوشهر تبریک می‌گویم که یکی از ایثارگران شایسته دفاع مقدس امروز در مسند مدیریت استان بوشهر قرار می‌گیرد.

11 برنامه هنری حوزه دفاع مقدس در استان بوشهر رونمایی شدرزمایش شناورهای استان بوشهر در خلیج‌فارس به روایت تصویرامام جمعه بوشهر: اوج عظمت قدرت دفاعی نیروهای مسلح در 8 سال دفاع مقدس تجلی یافت

گراوند با آرزوی موفقیت برای استاندار آینده بوشهر گفت: امروز که مأموریت من به پایان رسیده یکی از فرزندان شایسته استان و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس در جایگاه مدیریتی استان بوشهر قرار گرفته که صمیمانه تبریک می‌گویم.

در این مراسم رزمندگان و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر، با گلباران مزار شهدا و برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مسلح استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع آمریکایی از تصمیم واشنگتن برای امضای قراردادهای تسلیحاتی جدید برای اوکراین خبر می‌دهند.

در همین ارتباط نیز پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داده است که واشنگتن در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش حدود ۶ میلیارد دلار تسلیحات و تجهیزات برای اوکراین است.

به گفته مقامات آمریکایی، این قراردادها شامل سیستم دفاع هوایی پاتریوت، مهمات توپخانه، هواپیماهای بدون سرنشین و تسلیحات ضد پهپاد است.

دو روز پیش، مجلس سنا با اکثریت قاطع پیش نویس لایحه کمک به اسرائیل، اوکراین و تایوان را تصویب کرد و آن را برای امضا به دفتر بایدن ارسال کرد تا به قانون تبدیل شود.

در واکنش نیز، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که لایحه کمک مالی به «اسرائیل» به همراه کمک به اوکراین و تایوان را امضا خواهم کرد. بایدن گفته است: «من لایحه تصویب شده توسط سنا را به محض اینکه به میز من برسد امضا می‌کنم.» رئیس جمهور آمریکا در بیانیه خود همچنین افزود که ایالات متحده این هفته ارسال سلاح و تجهیزات به اوکراین و اسرائیل را آغاز خواهد کرد.

کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اوکراین در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داده بود. وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده‌های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6088831

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین