Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح سرمایه ارزشمند نظام، عامل عزت و عظمت کشور و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان مرکزی در مرکز آموزش حضرت علی‌اکبر (ع) پدافند هوایی اراک، گفت: نیرو‌های مسلح ستون اقتدار کشور هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را در منطقه و جهان تحقق بخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح سرمایه ارزشمند نظام، عامل عزت و عظمت کشور و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.
وی، امنیت جمهوری اسلامی در منطقه پرغوغا را ثمره دلاورمردی‌های سربازان، افسران و فرماندهان نیرو‌های مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دانست و ادامه داد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با سلاح تقوا، دینمداری و ولایتمداری و با تاسی از اهل بیت (ع) و آموزه‌های قرآنی همواره در صیانت از مرز‌های میهن اسلامی جانفشانی می‌کنند که این مهم باعث کوتاه شدن دست سلطه‌گران در منطقه شد.
امام جمعه اراک بیان کرد: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی زمینه ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز مردم و مسئولان در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیرو‌های مسلح کشورمان رقم خورده، برای آبادانی کشور تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: مردم و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با امام زمان (عج) بیعت کردند و تا آخرین نفس از آرمان‌های این انقلاب دفاع می‌کنند.
وی اضافه کرد: قدرت نیرو‌های مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیرو‌های مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیرو‌های مسلح سایر کشور‌ها می‌توان سراغ گرفت.
وی اضافه کرد: امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی مسئله اول هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و نیرو‌های مسلح به دست آمده و هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی ملت تجاوز کند با اقتدار مقابل او صف‌آرایی می‌شود.   بیشتر بخوانید:  شهید مدافع حرمی که تلاش می‌کرد جوان‌ها را به مسجد بکشاند و از آن‌ها رزمنده بسازد   انتهای پیام/  برچسب ها: دری نجف آبادی نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دری نجف آبادی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی نیرو های مسلح دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد