Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:18:58 GMT

پیام خداحافظی لادن حیدری از اصحاب فرهنگ و هنر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۳۳۶۳

پیام خداحافظی لادن حیدری از اصحاب فرهنگ و هنر

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام لادن حیدری  معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: خدمتگذاری به اهل هنر و معنا از چنان اصالت و حیثیتی برخوردار است که در هر تلاش و رهاوردش می‌توان شمه ای از برتری و بی مانندی شوق آفرین و شورانگیز فرهنگ و ودیعتی از ذات کبریایی پروردگار عالم را به تماشا نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمندی فرهنگ ایرانی و اسلامی که به زیبایی در صورت قاریان قرآن و نوای شاعران و ترنم سرایندگان و ژرفای نهفته جهان کلمات و تصاویر و تندیس ها جاری است، نشان از والایی توفیق خدمت در این عرصه برگزیده را دارد.

 اکنون که همراه با شما خوبان رقم دیگر می خورد از خداوند متعال برایتان توفیق و افتخار ادامه خدمت در نظام مقدس حکمرانی فرهنگی کشور را خواستارم و امیدوارم چون همیشه دشواری های خدمت شایسته در این عرصه خطیر را به اشتیاق تاب آورید.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پنجشنبه (۱ مهرماه) در حکمی سید محمود اسلامی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه منصوب کرد.

سید محمود اسلامی متولد ١٩ شهریور ١٣٥٨ دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت است. از جمله سوابق این مدیر فرهنگی و مدرس دانشگاه می‌توان به مدیرکلی مالی و اداری سیما،

مدیر کل برنامه‌ریزی سالانه سازمان صداوسیما، معاون مالی و اداری مرکز تحقیقات صداوسیما، مدیر مالی و اداری شبکه‌های دو و چهار اشاره کرد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لادن حیدری هنرمندان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لادن حیدری هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لادن حیدری هنرمندان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین