Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم علی زاهدیان در خصوص مسابقات ورزشی در فضای مجازی گفت: هیات ورزش در فضای مجازی ارتش افتخار دارد که از  ابتدای سال۱۳۹۹ تاکنون ۷ دوره جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی را با شعار “ورزش در ارتش هیچگاه تعطیل نیست “را برگزار کند. این مسابقات توسط سازمان تربیت بدنی ارتش به مناسبت های مختلف در طول سال انجام شده که شاهد برگزاری هشتمین دوره آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا جشنواره فضای مجازی را در سه بخش عمده تقسیم کردیم که در بخش اول ورزش های همگانی شامل پیاده روی و کوهپیمایی را مد نظر قرار دادیم. شرکت کنندگان در این بخش با ساخت کلیپ ورزشی در مدت زمان ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه که خودشان به همراه خانواده در آن نقش اصلی را ایفا می کنند می توانند با ارسال به دبیرخانه جشنواره در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند.

رئیس هیات ورزش در فضای مجازی ارتش تصریح کرد: در بخش دوم، حرکات و مهارت های ورزش در خانه است که تا امروز ۷ دوره آن را با موفیقت و استقبال چشمگیر خانواده ها برگزار کردیم و شرکت کنندگان می بایست در منزل ورزش های خلاقانه انجام دهند و برای ما ارسال کنند. بخش سوم هم مربوط به مسایل علمی، ورزشی است که به صورت پرسش و پاسخ سوالات ورزشی بوده که از این طریق هم می توانند در هشتمین دوره جشنواره فضای فجازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور داشته باشند.

امیر سرتیپ دوم علی زاهدیان در ادامه خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، این جشنواره از امروز ۱ مهرماه همزمان با آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس شروع خواهد شد و انشاله ۷ مهرماه در بهشت زهرا و در قطعه شهدای دفاع مقدس، مراسم اختتامیه را برگزار خواهیم کرد و قرعه کشی ها و اعلام برندگان نیز در همان فضا آنجا انجام خواهد شد.

رئیس هیات ورزش در فضای مجازی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی فضای مجازی، ضمن تولید محتواهای ورزشی، ترغیب و تشویق مردم به ورزش کردن به ویژه توسعه ورزش های همگانی است و  بهترین نفرات این مسابقه مورد قضاوت داوران سازمان تربیت بدنی ارتش قرار می گیرند و به نفرات برتر و به یُمن چهل و یکمین سالگرد هفته دقاع مقدس جمهوری اسلامی ایران ۴۱ جایزه  اهدا می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!