Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از تداوم جنایات عربستان سعودی علیه غیر نظامیان یمنی خبر دادند.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که نیروهای گارد مرزی سعودی، به سمت غیر نظامیان یمنی در نوار مرزی این کشور با یمن تیراندازی کردند.

به گزارش این شبکه، این تیراندازی در منطقه «جرعاء» واقع در شهر مرزی «منبه» در استان صعده صورت گرفته است که در پی آن دو غیر نظامی یمنی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای گارد مرزی عربستان در سوم شهریور ماه گذشته نیز در منطقه «الرقو» در شهر منبه به سمت غیر نظامیان یمنی تیراندازی کردند.

در آن تیراندازی نیز دو غیرنظامی یمنی به شهادت رسیدند. اخیرا، «علی صالح فراس» معاون مدیرکل بخش تحقیقات در صعده گفت که ائتلاف سعودی در نیمه اول سال جاری (۲۰۲۱) ۴۹۱ بار منطقه الرقو در این استان را هدف گرفته است.

 وی افزود، در نتیجه این حملات ۱۲۷ غیرنظامی یمنی به شهادت رسیده‌اند و ۳۶۴ نفر دیگر جراحت‌های وخیم یا متوسط برداشته‌اند همچنین ۶۸ مهاجر آفریقایی و غیره نیز جان خود را از دست داده‌اند.

فراس تأکید کرد، تجاوزهای روزانه ائتلاف سعودی به الرقو هیستریک است و این حملات وحشیانه هیچ توجیهی ندارد.

وی خاطر نشان کرد، قربانیان بمباران الرقو غیرنظامیانی از استان‌های مختلف یمن هستند که در تلاش برای کسب یک لقمه نان برای خانواده خود هستند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
 
به گزارش فارس؛ یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.
 
تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.
 
کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.
 
این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.
 
در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن