Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی هندبال بانوان کشورمان عصر امروز در رقابت های نیمه نهایی هندبال قهرمانی زنان آسیا رودرروی تیم قدرتمند کره جنوبی قرار گرفت و با شکست مقابل این تیم از صعود به فینال بازماند. 

ایران در این مسابقه در شرایطی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به میدان رفت که برای سومین بازی متوالی سرمربی و دو مربی خود را به دلیل مثبت شدن تست  pcrدر اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان در این بازی در نیمه نخست با نتیجه ۱۲- ۲۳ و در پایان با امتیاز ۲۱-۴۶ بازی را واگذار کردند.

ملی پوشان روز شنبه، سوم مهر، برای کسب مقام سوم به مصاف بازنده دیدار ژاپن – قزاقستان می روند. 

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای نخستین باز با صعود به مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا سهمیه حضور در رقابت های جهانی کسب کرده است. 

گفتنی است پیش از این مسابقه، برای تعیین جایگاه نهم یک دیدار برگزار شد که سنگاپور با شکست ۲۴ بر ۱۵ کویت نهم شد.

همچنین ازبکستان، ۳۴ بر ۲۶ اردن را از پیش رو برداشت و هنگ کنگ مقابل سوریه ۳۴ بر ۲۴ پیروز شد و روز شنبه برای کسب مقام های هفتم تا پنجم مسابقه می دهند. بر این اساس اردن با سوریه برای کسب مقام هفتم و ازبکستان با هنگ کنگ برای کسب مقام پنجم با هم دیدار می کنند. 

لازم به ذکر است هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال بانوان فدراسیون هندبال هندبال بانوان برای کسب مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران فردا و در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف تایلند می رود. درخشانی بازیکن تیم ملی می گوید که عملکرد تیم ها نشان داد فاصله کشورها کم شده است.

محمدحسین درخشانی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند، گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این مسئولیت و وظیفه ما بود. خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی ایران گفت: فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است. امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

درخشانی در پایان گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو