Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:01:02 GMT

واکنش ستاره مد نظر رئال، بایرن و PSG به شایعات

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۹۱۶۸

واکنش ستاره مد نظر رئال، بایرن و PSG به شایعات

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی، می‌گوید با هیچ تیم دیگری به جز چلسی مذاکره نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر آخرین فصل حضور خود در چلسی را پشت سر می گذارد و با وجود اینکه گفته می‌شود توماس توخل خواهان حفظ او در استمفوردبریج شده اما به نظر می رسد که مذاکرات بین مدافع آلمانی و آبی های لندن برای تمدید قرارداد موفقیت آمیز پیش نرفته و همین موضوع شایعات زیادی را در رابطه با رودیگر به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از مدت‌ها قبل گزارش ها حاکی از آن بود که دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن اصلی ترین مشتریان مدافع آلمانی محسوب می شوند؛ با این حال طی روزهای اخیر از بایرن مونیخ به عنوان جدیدترین تیم خواهان جذب آنتونیو رودیگر نام برده شده است.

 

 

 

 

حتی روز گذشته سرمربی بایرن یعنی یولیان ناگلزمان در مصاحبه ای پیرامون شایعاتی درباره انتقال رودیگر به این تیم وجود دارد گفت: "من صحبتی با صالح حمیدزیچ نداشتم و اگر هم حرفی با او زده بودم به شما نمی‌گفتم. من هم این صحبت‌ها را در رسانه‌ها خواندم. باید ببینم که قرارداد او چه زمانی به پایان خواهد رسید و سپس بررسی کنم که آیا هنوز پول کافی در کیف پولم هستن یا خیر."

 

در همین حال اکنون آنتونیو رودیگر در مصاحبه کوتاهی به شایعاتی که پیرامون آینده او و انتقال به بایرن مونیخ وجود دارد واکنش نشان داده و می‌گوید: "برای من این مهم ترین تصمیم به دوران حرفه‌ای ام خواهد بود. البته این را هم باید بگویم که من با هیچ باشگاه دیگری به جز چلسی مذاکره نکرده ام."

بایرن مونیخ چلسی آنتونی رودیگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ چلسی آنتونی رودیگر آنتونیو رودیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا