Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رییس جمهوری با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت دار گفت: رها شدن کارهای اجرایی خسارت های جدی به دنبال داشته بطوری‌که موجب فرسودگی و کاهش اعتماد اجتماعی می‌شود.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در حاشیه بازدید از سد کنجانچم شهرستان مرزی مهران افزود: با توجه به گزارشی که ارایه شده این طرح به اتمام نرسیده و نتیجه ای حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم تحقق طرح ها موجب هدر رفتن سرمایه می شود، ادامه داد: مردم وعده اجرای این طرح را گرفته و تاخیر و عدم تحقق آن موجب هدر رفتن سرمایه می شود.

رییس جمهوری با تقدیر از دست اندرکاران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سایر مسئولان مربوطه برای اقدام های انجام گرفته در سد کنجانچم ابراز امیدواری کرد: بر اساس قول مسئولان مربوطه طی ۶ الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن توسط مردم حاصل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌ جمهوری صبح روز جمعه در چهارمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

رییس‌جمهوری صبح روز جمعه دوم مهرماه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در سفری یکروزه وارد استان ایلام شد.

وی مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی و انتظامی استان قرار گرفت.

رییس جمهوری در این سفر از سامانه گرمسیری و طرح‌های کشاورزی بازدید به عمل می‌آورد.

دیدار با مردم و نخبگان، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری در استان ایلام است.

وزرای کابینه نیز از دیروز به تدریج به استان ایلام آمده‌اند.

رییس جمهوری پیش از این به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سفر کرده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند

ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از آیت الله رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند.

پروژه چندمنظوره اومااویا شامل سد و نیروگاه برق آبی در سریلانکا، با سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری دولت این کشور و توسط ۴۰۰ مهندس ایرانی ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود