Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی دربی کانتی می گوید مالک این باشگاه جواب تلفن های او را نمی دهد و مجبور شده است با تلفن دکتر باشگاه به مالک تیم زنگ بزند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، باشگاه دربی کانتی این روزها شرایط پیچیده ای را تجربه می کند. این باشگاه بعد از اعلام ورشکستگی با کسر 12 امتیاز از مجموع امتیازات این فصلش رو به رو شد تا به قعر جدول چمپیونشیپ سقوط کند و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال وین رونی، سرمربی باشگاه دربی کانتی می گوید مالک این باشگاه بیش از 6 هفته است که با او صحبتی نکرده است. رونی که در نقل و انتقالات تابستانی هم هیچ بودجه ای در اختیار نداشت و مجبور شد فقط به جذب بازیکنان قرضی و رایگان اقدم کند، در این باره می گوید:

رفتار آنها محترمانه نبود و با صداقت رفتار نکردند. آنها حتی یک گفتگوی رودررو با من انجام ندادند و این اتفاق هنوز هم نیافتاده است. چند بار سعی کردم با مالک باشگاه تماس بگیرم اما او جوابم را نداد. در حقیقت، کار به جایی رسید که یک بار با تلفن دکتر باشگاه به او زنگ زدم و تلفن را برداشت. مالک تیم جواب تلفن دکتر باشگاه را می دهد اما تلفن سرمربی را جواب نمی دهد.

دربی کانتی در حال حاضر با 2- امتیاز در قعر جدول است و این در حالی است که کسر امتیازات آنها ممکن است به عدد 21 هم برسد. با این حال رونی می گوید به قراردادش با دربی کانتی متعهد است و با وجود تمام مشکلات به هدایت دربی کانتی ادامه خواهد داد:

به این باشگاه تعهد دارم و برای جنگیدن آماده هستم. در یک مزرعه در لیورپول بزرگ شده ام و می دانم زندگی چقدر می تواند سخت باشد.

رونی می گوید حتی مجبور شده است از جیب خودش برای باشگاه خرج کند:

چند وقتی است که شرایط به همین منوال است. برای تمرین به لباس نیاز داشتیم و خودم لباس ها را خریدم زیرا این کار برایم جدی است و بهترین چیزها را برای بازیکنانم می خواهم.  

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! علی دایی و علی کریمی هر 5 رای هفته را مال خود کردند / نتایج تیم منتخب قرن (25) کارت زرد به لوکاس پاکتا به دلیل اقدام به دریبل رنگین کمانی در دیدار لیون مقابل تروا / فیلم هامس رودریگز: به قطر آمده ام تا پیشرفت کنم نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ ها کمک می‌ کند بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و نهم؛ دو تیم متحول شده در یک دربی نوروزی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دربی کانتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟

آینده ویتور روکه در بارسلونا وضعیت مبهمی پیدا کرده‌است

طرفداری | به گزارش موندو، این احتمال وجود دارد که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و قوانین مربوط به فیرپلی، مجبور شود ویتور روکه را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کند. روکه در زمستان ۲۰۲۴ با هدف رقابت با لواندوفسکی و همچنین تطابق با جو رختکن، شش ماه زودتر از موعد به اردوی بارسلونا اضافه شد اما در واقع نام روکه جایگزین نام گاوی‌ای شده که به دلیل مصدومیت از لیست آبی و اناری پوشان خارج شده بود. 

هدف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو، ثبت نام مجدد گاوی در لالیگا و همچنین جذب یک هافبک و یک وینگر چپ پا است، لذا در صورتی که این باشگاه نتواند از لحاظ مالی مشکلات خود را حل و مجوز رعایت فیرپلی را از لالیگا دریافت کند، مجبور خواهد شد که به جدایی قرضی ویتور روکه رضایت دهد.

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)