Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@06:58:51 GMT

همایش بزرگ پیاده روی در باغ محتشم رشت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۱۰۵۴

همایش بزرگ پیاده روی در باغ محتشم رشت

به همت هیات ورزشهای همگانی گیلان:همایش بزرگ پیاده روی و دو باحضور محمد رضا فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی، محمد عشقی مسئول دبیرخانه ورزش دهیاری ها وشهرهای کشور، علیرضا زهری رییس هیات ورزشهای همگانی استان ، امیررنجی مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان رشت وجمعی از ورزشکاران و شهروندان در پارک محتشم رشت برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،محمد رضا فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی اظهار داشت : فدراسیون ورزشهای همگانی و هیات ورزشهای همگانی گیلان ، در جهت کاهش کم تحرکی  و افزایش سلامت جسمانی ، لیگ تندرستی را در سال ۱۴۰۰باهدف  افزایش آمادگی جسمانی و سلامت  جمعی برگزار میکند.

وی افزود:  شیوع کم تحرکی در کشور عامل بیش از هشتاددرصد مرگ ومیر ها است.

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی گفت:به همین دلیل باکمک ارگان های دیگر در تلاش هستیم تا قدری  از این آمار راکاهش دهیم.

فروحی  در پایان افزود: امروز در خدمت شهروندان  شهررشت بودیم تا در همایش دو وپیاده روی  که  در آستانه هفته دفاع مقدس و روز جهانی پیاده روی برگزارشد همراه ورزشکاران و مردم عزیز باشیم.

درادامه علیرضا زهری، رییس هیات ورزشهای همگانی استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:امروز در باغ محتشم رشت رویداد شهرباران ( همایش دو وپیاده روی) را با شعاررشت، ورزش و مبارزه با کم تحرکی برگزار کردیم.

وی گفت:  بحران کم تحرکی  امروز بیشترین آسیب را به جامعه وارد کرده و همچنین مسبب چاقی مفرط و بسیاری از بیماری ها است.

زهری  خاطر نشان کرد:لیگ تندرستی با هدف تشویق جامعه به ورزش و فعالیت جسمانی بابرنامه های مدون ومفرح در نظر دارد تا از آسیب های ناشی از کم تحرکی کاسته و همه اقشار جامعه‌را در سراسر ایران عزیز به ورزش، پویایی و نشاط دعوت کند.

رییس هیات ورزشهای همگانی با بیان اینکه این لیگ از۲۷مهرماه برای مقابله با  بحران کم تحرکی برگزار خواهدشد ، گفت: همه هم‌استانی های عزیز را درتمام گروه های سنی به شرکت در پویش ملی فدراسیون ورزشهای همگانی  (لیگ تندرستی) دعوت میکنم.

درپایان این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداشد.

شایان ذکر است:اداره کل ورزش جوانان ، سازمان بسیج ورزشکاران استان ،جمعیت هلال احمر، شهرداری رشت، پلیس راهنمایی و رانندگی استان و هیات پزشکی ورزشی گیلان نیز دراین رویداد ورزشی همکاری داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیات همگانی استان گیلان رییس هیات همگانی استان گیلان فدراسیون ورزشهای همگانی هیات ورزشهای همگانی کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده روی در یاسوج