Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز جمعه در حاشیه دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نسل جوان کشور باید با آرمان های بلند شهیدان آشنا شوند و در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس ادامه داد: ما وظیفه داریم که در جهت پاسداشت خانواده شهیدان و ایثارگران کشورمان که جان فشانی کردند، به دیدار آنها برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاضی زاده هاشمی افزود: در ملاقاتی که با اعضای خانواده شهدا داشتیم دریافتی که برخی مواد قانونی در حق این عزیزان رعایت و اجرا نشده است و باید پیگیر موضوع باشیم و اگر مصوبه قانونی وجود دارد که قانون گذار خدماتی را پیش بینی کرده ولی توسط مجریان اجرا نشده، شرایط فراهم شود تا این قشر از حق قانونی خود برخوردار شوند.  

وی در مورد تابعیت اتباع مدافعان حرم گفت: قانون برنامه ششم در این زمینه پیش بینی هایی کرده تا آنها تبدیل وضعیت شوند و تابعیت ایرانی دریافت کنند اما متاسفانه بعضی از دستگاه های اجرایی همراهی نکردند.  

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که کمک کنیم این برادران حقوق قانونی خود را دریافت کنند؛ چراکه اگر نتوانند تابعیت دریافت کنند در جامعه از هیچ خدماتی برخوردار نخواهند بود و با مشکلات جدی روبرو می شوند.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در گذشته توسط همکاران ما در این بنیاد آغاز و مطالبات و معوقات بخشی از مدافعان حرم پرداخت شده و بخش دوم در دست پیگیری است.  

قاضی زاده هاشمی گفت: باید فاصله بین مدیریت بنیاد و جامعه هدف را برداریم تا فاصله ها کوتاه شود و مدیران این نهاد که خودشان عضوی از جامعه هدف هستند، رابطه حسنه و مستقیمی با این قشر داشته باشند.

وی افزود: تماس با خانواده شهیدان و ایثارگران نباید به یک منطقه خاص از کشور محدود باشد و در دوره جدید هدف ما حضور در همه مناطق و رسیدگی به مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا آنها در جای جای کشور است. 

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: در این دوره بیشتر به دنبال ایجاد تحول ساختاری در بنیاد شهید و رسیدگی به همه ماموریت های این حوزه هستیم. 

وی ادامه داد: بنیاد شهید ماموریت های متنوعی دارد که به بعضی از آنها بیشتر پرداخته و به برخی کمتر رسیدگی شده است و به عنوان مثال در حوزه تعلیم و تربیت و حوزه های فرهنگی کمتر کار شده است.  

به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سومین روز از هفته دفاع مقدس با اعضای خانواده‌های شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت و جانبازان جنگ تحمیلی شهرستان بهارستان دیدار کرد.

در این بازدید معاون تعاون بنیاد شهید و ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و فرماندار بهارستان، قاضی زاده هاشمی را همراهی می کردند.

در سفر یک روزه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهارستان، از یادمان شهدای گمنام نسیم شهر نیز بازدید صورت گرفته و یاد این شهدا گرامی داشته شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایرنا قاضی زاده هاشمی شهرستان بهارستان سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی هفته دفاع مقدس دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایرنا قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایرنا قاضی زاده هاشمی شهرستان بهارستان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی هفته دفاع مقدس دولت سیزدهم بنیاد شهید و امور ایثارگران قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش خبر تفحص پیکر پاک سرباز شهید «‌حجت کاروان واجاری» را با حضور در منزل شهید، به خانواده‌اش در روستای سیاهکش شهرستان رودسر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد.

وی تصریح کرد: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، 29 آذر سال 1366 در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت 38 سال، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

محمد رضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز گفت: پیکر مطهر این شهید، روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟