Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@03:38:31 GMT

امیدواری سیامک نعمتی به بازگشت به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۱۵۰۸

سیامک نعمتی بسیار امیدوار است در لیست بعدی اسکوچیچ حضور داشته باشد

سیامک نعمتی امیدوار به حضور در اردوی تیم ملی است.

به گزارش طرفداری، در حاالی که هواداران و کادرفنی پرسپولیس امیدوارند در اردوی پیش روی تیم ملی بازیکنان کمتری از پرسپولیس از سوی اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شوند اما بازیکنان این تیم نظر دیگری دارند و بسیار امیدوارند با بیشتر شدن تعدادشان بتوانند جواز حضور در اردو را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از سعید آقایی که زمزمه هایی در مورد حضورش در تیم ملی شنیده می شود، سیامک نعمتی نیز دیگر بازیکنی است که امیدوار به حضور در لیست اسکوچیچ برای دو بازی پیش رو مقابل امارات و کره جنوبی است. به گونه ای که سیامک در گفتگو با هم تیمی هایش و همین طور در آخرین جلسه ای که با صدری در باشگاه داشت و گفته شد خواهان افزایش رقم قراردادش است، خود را یک بازیکن ملی معرفی کرد و به همین دلیل به نظر می رسد نعمتی بسیار امیدوار به حضور در لیست نهایی تیم ملی برای دو بازی پیش رو است.

باید دید درنهایت چند بازیکن پرسپولیس در لیست اسکوچیچ برای بازی با امارات و کره جنوبی قرار می گیرند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! علی دایی و علی کریمی هر 5 رای هفته را مال خود کردند / نتایج تیم منتخب قرن (25) کارت زرد به لوکاس پاکتا به دلیل اقدام به دریبل رنگین کمانی در دیدار لیون مقابل تروا / فیلم هامس رودریگز: به قطر آمده ام تا پیشرفت کنم نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ ها کمک می‌ کند بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و نهم؛ دو تیم متحول شده در یک دربی نوروزی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیامک نعمتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید