Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی میدر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت:چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ آذر ماه سال جاری با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور‌های آسیایی در رشته‌های مختلف به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود. کادرفنی کاروان تیم‌های ملی ورزش‌های نابینایان کشور اسامی ۳۰ ورزشکار را در رشته‌های دو و میدانی، گلبال و شنا جهت اعزان به این رقابت‌ها اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی افزود:بر این اساس،مهرشاد مرادی ورزشکار شایسته کردستانی پس از برگزاری چند مرحله اردوی انتخابی تیم ملی دو و میدانی نابینایان کشور از سوی کادر فنی فدراسیون در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک در ترکیب تیم ملی کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ انتخاب شد.

او گفت:این ورزشکار کردستانی تمرینات آمادگی خود را در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک همراه با سایر ملی پوشان زیر نظر "علی اصغر هادی زاده" سرمربی تیم برگزار خواهد کرد.

 بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان در روز‌های ۱۱ تا ۱۵ آذر ماه به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و طی آن، حدود ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال در رشته‌های ورزشی دوومیدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، پاراوزنه‌برداری، شنا، تنیس روی میز، تکواندو و بسکتبال با ویلچر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوومیدانی رقابت های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!