Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ راجع به تاثیر صحبت های یورگن کلوپ روی تصمیمات داوری بر علیه تیم خود صحبت می کند.

تیم های منچستریونایتد و استون ویلا فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با استون ویلا، راجع به فرم اخیر داوید دخیا صحبت کرده و در این رابطه می گوید:

 او در تابستان با من تماس گرفت تا تعطیلاتش را زودتر از موعد مقرر به اتمام برساند و تمرینات پیش فصل خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می خواست تا در فصل جدید، آماده و در بهترین فرم خود باشد. فصل قبل، فصل چالش برانگیزی بود؛ دخیا حضور چندانی در بازی های ما نداشت چون دین هندرسون نیز به تیم ما اضافه شده بود و عملکرد خوبی داشت. داوید تلاش زیادی کرد و اکنون تمرکز بیشتری دارد و از لحاظ جسمی و روحی، وضعیت بهتری دارد. انجام وظایف‌تان به بهترین شکل ممکن، به شما اعتماد به نفس می دهد. خط دفاعی قدرتمندی نیز مقابل او قرار دارد اما اگر داوید در بهترین فرم خود باشد، مدافعان ما نیز وضعیت بسیار بهتری خواهند داشت.

درباره اهمیت کریستیانو رونالدو در بازی های منچستریونایتد

کریستیانو از زمان ورودش به باشگاه ما، به این مسئله عادت کرده است. در ابتدا همه سعی می کردند تا با ضربه زدن، او را متوقف کنند اما پس از گذشت مدتی، او به چنین بازیکن فوق العاده‌ای تبدیل شد. همه بازیکنان باید کریستیانو را تحت نظر داشته باشند و به کارهای او توجه کنند. او به این چالش عادت کرده است. ما یک تیم هستیم و تیم ما فقط به کریستیانو محدود نمی شود، در صورتی که بازیکنان حریف بیش از حد به رونالدو توجه کنند، سایر بازیکنان ما کار راحت تری خواهند داشت و فضای بیشتری در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

حضور ادینسون کاوانی مقابل استون ویلا

او در لیست تیم برای بازی فردا حضور خواهد داشت. ادینسون با تمرین کرده است و احساس می کند که برای حضور در بازی فردا آماده است. او مقابل وولورهمپتون به میدان رفت اما پس از آن در حین برگزاری بازی های ملی، در یک بازی دوستانه دچار آسیب دیدگی شد و اکنون مجددا برای حضور در میادین آماده است. او تلاش زیادی کرده است و امیدوارم همچون فصل گذشته، نقش موثری داشته باشد.

درباره تصمیمات اشتباه داوری در بازی های اخیر منچستریونایتد

ما فقط باید امیدوارم باشیم تا چیزی که لایق آن هستیم را به دست آوریم. در 2 بازی قبلی باید 3 پنالتی به سود ما اعلام می شد. از زمانی که یک سرمربی خاص در سال گذشته درباره تعداد پنالتی های اعلام شده به سود ما ابراز نگرانی کرد، تصمیمات داوری در قبال تیم ما تغییر کرد و من دیدم که پس از آن صحبت ها، تغییرات زیادی رخ داد. اتخاذ این تصمیمات را به داوران بسپارید.

از سولسشر سوال شد که آیا رونالدو همیشه حضور ثابتی در ترکیب اصلی منچستریونایتد خواهد داشت که او پاسخ داد:

این را می دانستیم که او تاثیرات زیادی روی تیم ما در داخل و خارج از زمین خواهد داشت. کریستیانو هنوز هم بازیکن بسیار حرفه‌ای است. خوشحالم که او اکنون نسبت به زمانی که کنارش بازی می کردم، به بازیکن متفاوتی تبدیل شده است. او بسیار پر تلاش است و با نگرش بسیار خوبی در هر بازی به میدان می رود. کریستیانو می داند که قرار نیست در هر بازی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و زمانی که او از آمادگی لازم برخوردار نباشد، ما می توانیم گفت و گوی خوبی با یکدیگر پیرامون حضورش در یک مسابقه داشته باشیم.

از سولسشر درباره حضور دو بازیکن با تجربه در خط حمله شیاطین سرخ همچون کاوانی و رونالدو سوال شد و او پاسخ داد:

دیدن این دو بازیکن کنار یکدیگر واقعا هیجان انگیز است. اطمینان دارم که آن ها همکاری خوبی با یکدیگر خواهند داشت. تیم هایی هستند که مقابل ما به خوبی دفاع کرده و هیچ فضایی را در اختیار بازیکنان ما قرار نمی دهند؛ در این زمان است که دوست دارید تا همکاری این دو نفر را با یکدیگر مشاهده کنید. مطمئنم که آن ها در چنین سناریویی، همکاری خوبی با یکدیگر خواهند داشت.

از سولسشر درباره ارزیابی‌اش از عملکرد منچستریونایتد در فصل جاری سوال شد و او پاسخ داد:

هنوز برای قضاوت در این رابطه زود است اما این که تاکنون در لیگ متحمل شکستی نشده ایم و موفق به کسب 13 امتیاز، به ثمر رساندن تعداد گل های زیاد و یک کامبک خوب شده ایم، اهمیت زیادی دارد. هنوز در موارد زیادی باید پیشرفت کنیم و چالش های سختی در پیش خواهیم داشت.

در پایان از سولسشر درباره ثبت یک کلین شیت در 15 بازی آخر منچستریونایتد سوال شد و او پاسخ داد:

از نظر شما، من دوست دارم تا در هر بازی 4 یا 5 گل به ثمر برسانیم و یک یا دو گل نیز دریافت کنیم و کسب چنین پیروزی هایی را به کسب پیروزی های 1-0 ترجیح می دهم. با این حال، ما در حال کار روی انسجام دفاعی تیم خود هستیم و به همین خاطر رافائل واران را به خدمت گرفته ایم تا در این زمینه پیشرفت کنیم. می خواهیم دروازه خود را بسته نگه داشته و کلین شیت کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم اما این را نیز می دانیم که باید گل های زیادی را نیز به ثمر برسانیم. امیدوارم در بازی فردا موفق به ثبت کلین شیت شویم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! علی دایی و علی کریمی هر 5 رای هفته را مال خود کردند / نتایج تیم منتخب قرن (25) کارت زرد به لوکاس پاکتا به دلیل اقدام به دریبل رنگین کمانی در دیدار لیون مقابل تروا / فیلم هامس رودریگز: به قطر آمده ام تا پیشرفت کنم نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ ها کمک می‌ کند بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و نهم؛ دو تیم متحول شده در یک دربی نوروزی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: او پاسخ سوال شد تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو