Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به دلیل عدم توجه به ممنوعیت‌های شرایط قرمز کرونایی برکنار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به دنبال برگزاری مسابقه فوتبال دو تیم نوجوانان پاوه و گیلانغرب در عصر روز چهارشنبه در زمین فوتبال نوریاب پاوه حواشی ایجاد و سبب برکناری رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل بالایی فرماندار پاوه با اشاره به حواشی ایجاد شده در پایان بازی فوتبال دو تیم نوجوانان پاوه و گیلان‌غرب اظهار داشت: رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه به دلیل عدم توجه به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های شرایط قرمز کرونایی برکنار شد.

رسانه عربستانی: منزس از هدایت النصر برکنار شدطاهری: به اجرای سناریوی تکراری برای استقلال مشکوک شده‌ام/ چرا باید به فکر برکناری مجیدی باشند؟برکناری رسمی منزس از هدایت النصر

وی از دستور استاندار برای پیگیری جدی این موضوع و برخورد با خاطیان و مسببان حواشی این بازی و عدم توجه به دستورالعمل ستاد کرونا خبر داد و عنوان کرد: این عزل به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای ورزشی، نداشتن مجوز و برگزاری مسابقات فوتبال بوده که متأسفانه سبب درگیری بازیکنان و هواداران دو تیم بعد از بازی نیز شده بود. 

بالایی افزود: به دلیل عدم هماهنگی و نبود مجوز برگزاری، نیروهای امداد، نجات، درمان، فوریت‌ها و انتظامی نیز در محل حضور نداشتند که در نهایت سبب عدم توان در مدیریت و برقراری امنیت مسابقه بوده است. 

انتهای پیام/832/ف

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه های فوتبال ایران ورزشگاه های فوتبال ایران رئیس اداره ورزش و جوانان جوانان پاوه دلیل عدم برکنار شد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان