Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:55:05 GMT

۲۸۰۰ کلاس درس در کرمان به صورت حضوری بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۱۲۹

۲۸۰۰ کلاس درس در کرمان به صورت حضوری بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حبیب اللهی صبح شنبه در آئین بازگشایی مدارس شهرستان بافت با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت گفت: در آموزش‌های غیر حضوری از نظر کیفیت و کمیت دچار مشکلات و ضعف بوده‌ایم.

وی با اشاره به به بازگشایی حضوری تدریجی مدارس عنوان کرد: اولویت بازگشایی حضوری با مدارس دارای جمعیت کمتر از ۱۵ نفر است که نیاز به گروه بندی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب اللهی بیان کرد: در سراسر استان کرمان ۲ هزار و ۸۰۰ کلاس درس با جمعیت کمتر از ۱۵ نفر امروز به صورت حضوری بازگشایی شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: در فاز بعد که ۱۵ مهر ماه است، مدارس با جمعیت ۱۵ تا ۳۰ نفر بازگشایی حضوری می‌شود. از اول آبان ماه مدارس با جمعیت ۳۰۰ نفر حضوری می‌شوند و دانش آموزان به صورت زوج و فرد در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 5312964

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش کرمان بازگشایی مدارس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس گرگان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت