Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:با تدابیر و اقدامات صورت گرفته و ورود بسیج و سپاه،روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است.

به گزارش برنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه و تاکید ویژه به کلیه فرماندهان نواحی و رده‌های ذیربط سپاه استان، از توان انسانی، تجهیزاتی و امکانات موجود برای تسریع در امر واکسیناسیون استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است، بیان کرد: به همت بسیج و سپاه ۸ مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرستان پارس آباد با مشارکت بسیج و سپاه و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است و این مرکز نیز مشغول ارائه خدمات می‌باشد.

وی افزود: بسیج و سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت می‌داند و برای متلاشی کردن ویروس کرونا، در ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت می‌کند.

محمدی اصل گفت: طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می‌شود و این فرایند همچنان تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: واکسیناسیون در روستاهای صعب العبور و فاقد خانه بهداشت نیز مهم و حائز اهمیت است و بسیج با هماهنگی مراکز بهداشتی در این امر نیز نقش آفرینی می‌کند تا اهالی این مناطق نیز واکسینه شوند.

محمدی اصل بیان کرد: فرصت خدمت به مردم را توفیق الهی می‌دانیم و وظیفه داریم با تمام وجود هر آنچه در اختیار داریم برای مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم بسیج کنیم‌.

وی با قدردانی از زحمات جهادگران عرصه سلامت در استان اردبیل، گفت: امروز تفکر دفاع مقدس در نسل جوان انقلابی و جهادی تداوم دارد و این تفکر جهادی کشور را از سختی‌ها و بن بست‌ها خارج می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل استان اردبیل بسیج و سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی شد. مراسم معارفه وی در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

کد خبر 6093352

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد